نرخ روز نانو اکسید آلومینیوم با بهترین کیفیت

نانو اکسید آلومینیوم متراکم و میکرومتری و کربنات سدیم آزمایشگاهی به دلیل مقاومت مکانیکی خوب ، ضرایب اصطکاک کم و سایش و خاصیت بی اثر بودن ، چندین سال است که در جراحی های ارتوپدی مورد استفاده قرار می گیرد، که باعث می شود از نظر شیمیایی در محیط های سازگار زیستی، سازگاری بالایی داشته باشد. نرخ روز نانو اکسید آلومینیوم به فرایند تولید آن بستگی دارد.

نرخ روز نانو اکسید آلومینیوم با بهترین کیفیت

معرفی کامل نانو اکسید آلومینیوم درجه یک

معرفی کامل نانو اکسید آلومینیوم درجه یک آلومینای فاز و کلسیم کربنات ازمایشگاهی یک ماده عالی با خواص انتشار مادون قرمز بسیار دور است. نانو پودر آلومینا به عنوان ماده ای با اشعه مادون قرمز و عایق حرارتی در محصولات الیاف شیمیایی و لامپهای سدیم فشار بالا استفاده می شود. مقاومت بالایی دارد و می توان خواص عایق بندی خوبی روی اجزای اصلی تبلور لیزر YGA و بستر IC اعمال کرد.

با افزودن نانو آلومینا در یک درصد از وزن 1 تا 5٪ با اندازه ذرات در محدوده 10 تا 50 نانومتر ، با مقاومت بالا با خواص بالا ، مقاومت بالا در برابر سایش ، ضربه ، ضربه ، مقاومت در برابر خوردگی و سایر ویژگی ها. با این حال ، ماتریس پلیمری اختراع حاضر با ارائه مشکلات فرآوری در اکستروژن و تزریق ، کاربردهای محدود را محدود می کند.

کاربرد نانو اکسید آلومینیوم:

1. سرامیک آلومینای شفاف: لامپ سدیم فشار بالا ، پنجره

EP-ROM. 2. سرامیک آلومینا با مقاومت بالا نانو آلومینا ، بسترهای C ، مواد بسته بندی ، ابزار برش ، بوته با خلوص بالا ، سیم پیچ ، هدف بمب ، لوله کوره.

3. مواد پرداخت دقیق نانو آلومینا ، محصولات شیشه ای ، محصولات فلزی ، مواد نیمه رسانا ، پلاستیک ، نوار ، نوار سنباده. پوشش نانو آلومینا ، لاستیک ، مواد تقویت شده پلاستیکی مقاوم در برابر سایش ، مواد ضد آب پیشرفته. مواد رسوب بخار، یک ماده فلورسنت ، شیشه مخصوص ، مواد کامپوزیت و مواد رزین.

4. اکسید آلومینیوم نانو به طور گسترده ای پراکنده شده و به عنوان ماده ضد لغزش و ضد انسداد فیلم PET ، همچنین لوله های لامپ و لامپ استفاده می شود.

5. پودر نانو آلومینا می تواند پوشش های پودری سازگار با محیط زیست باشد. پوشش نانو قدرت Al2O3 به عنوان یک لایه محافظ و چسب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش آلومینای کاغذ جوهر افشان با کیفیت بالا و کیفیت چاپ عالی کاغذ را فراهم می کند. آبکاری آلومینا در الکترواستاتیک می تواند سیالیت پودر و ظرفیت بار مثبت نوع اصطکاک را بهبود بخشد ، همچنین می تواند با استفاده از عملکرد پوشش اصطکاک الکترواستاتیک روش ساخت را بهبود بخشد.

تولید عمده نانو اکسید آلومینیوم با بهترین کیفیت

تولید عمده نانو اکسید آلومینیوم با بهترین کیفیت تولید عمده نانو اکسید آلومینیوم با بهترین کیفیت توسط مجموعه ما انجام می شود. این یک ماده بی نظیر برای طیف گسترده ای از کاربرد های مکانیکی، شیمیایی، پزشکی و … است. شرایط نگهداری: اکسید آلومینیوم نانو باید مهر و موم شده و در یک محیط خشک و خنک نگهداری شود. به مدت طولانی نباید در معرض هوا قرار بگیرید ، از جمع شدن به دلیل رطوبت جلوگیری کنید ، بر عملکرد پراکندگی و اثر استفاده تأثیر می گذارد ، از فشار شدید جلوگیری می کنید ، با اکسید کننده تماس پیدا نمی کنید و مطابق محصولات معمول حمل می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید