توزیع بی واسطه نانو الیاف سلولز

نانو الیاف سلولز، از نانو مواد تک بعدی محسوب می شود که کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف دارد، از آن برای تولید، ذخیره انرژی در باتری، سلول خورشیدی، بافت مصنوعی برای تصفیه خانه ها و… بهره می گیرند. توزیع بی واسطه این محصول، توسط مراکز معتبر به سراسر کشور انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید این محصول، با مشاوران ما تماس بگیرید و یا به وبسایت فروش ما مراجعه کنید.

توزیع بی واسطه نانو الیاف سلولز

انواع جنس های مختلف نانو الیاف سلولز

انواع جنس های مختلف نانو الیاف سلولز الیاف گیاهی را به علت مواد شیمیایی سلولزی موجود در آن الیاف سلولزی می گویند؛ این الیاف ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

• الیاف بذری

  1. پنبه: یکی از الیاف رایج در طبیعت می باشد که در داخل دانه رشد پیدا می کند، هر غوزه پنبه ۷ یا ۸ دانه دارد و هر دانه ۲۰ هزار الیاف پنبه را در خود جای می دهد.
  2. کوآر: الیاف حاصل از نارگیل می باشد که بین پوسته خارجی و داخلی نارگیل قرار دارد و منظور از آن، پوست چوبی نارگیل بوده و از آن برای تولید کفپوش، کاشی و… استفاده می کنند.
  3. کاپوک: از دانه درخت کاپوک جاوا تولید می شود و الیاف آن نرم و سبک می باشد، از آن برای تهیه بالش، پشتی و… بهره می گیرند.

• الیاف درختی

  1. کتان: از قدیمی ترین الیاف ها می باشد، از زمانی که ریسندگی پنبه آغاز شد استفاده از این الیاف کاهش پیدا کرد.
  2. رامیه: از الیاف کتان، سفید تر و نرم تر است و یک فیبر طبیعی محسوب می شود که طول آنها حدود ۴ تا ۶ اینچ می باشد. این الیاف، رنگ را در خود حفظ نمی کند و حالت کشسانی ندارد اما مقاومت بالایی دارد.
  3. کنف: شبیه الیاف کتان می باشد، از آن برای تولید پوشاک، طناب و… استفاده می شود؛ این گیاه می تواند آلاینده های جیوه و روی را از خاک استخراج کند.
  4. جوت: یکی از الیافی است که قیمت نسبتا پایینی دارد و از ضعیف ترین نوع الیاف سلولزی می باشد، از آن برای تولید کیسه، طناب و روکش دیوار استفاده می کنند.

• الیاف برگی

  1. پینا : این الیاف از برگ آناناس تولید می شود و از آن، پارچه های سبک و سفت بافته می شود، برای تولید پوشاک، کیف و… از آن بهره می گیرند.
  2. آباکا: الیافی ضخیم و بلند است که بادوام و محکم بوده و برای تولید طناب، پوشاک، مبل و… کاربرد دارد.

نحوه انتخاب یک نانو الیاف سلولز مناسب

نحوه انتخاب یک نانو الیاف سلولز مناسب با پیشرفت علم و دستیابی روزافزون بشر به اطلاعات جدید، هر روز برگی از دنیای ناشناخته ها و پررمز و رازها به روی او گشوده می شود، از مواردی که اخیرا ذهن بشر را مشغول کرده است؛ نانو الیاف سلولز می باشد که در کاربردهای گوناگونی به کار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد؛ نانو الیاف سلولزی، مولکول های قابل انعطافی می باشند و قطری کمتر از ۱۰۰ نانومتر و طولی چند میکرونی را دارا هستند.

امروزه از آن در صنایع بسته بندی، در کاربردهای پزشکی، صنایع غذایی و… به وفور استفاده می شود. مواد تجزیه پذیر نانو الیاف سلولز، جایگزین مواد نفتی هستند و می توانند در طبیعت تجزیه شوند، مواد دارویی و غذایی را سالم نگه داری می کنند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند. بسته بندی سلولزی، در بخش پزشکی از نکات ضروری می باشد و در بسته بندی داروها بکار گرفته می شود تا کیفیت دارو حفظ شده و دارو سالم بماند.

مرکز تولید نانو الیاف سلولز

مرکز تولید نانو الیاف سلولز در مرکز تولید نانو الیاف سلولز، موادی تولید می شود که جوابگوی نیازهای گوناگون، در بخش های مختلف باشند و به علت سود آوری بالا، عده زیادی در این بخش مشغول به فعالیت می باشند. آنها این محصولات را با توجه به نیاز مصرف کننده، تولید کرده و در بسته بندی های مناسب به بازار ارائه می کنند.

محصولات شرکت تولید کننده، شامل نانو کربن فعال، نانو کربن صنعتی، رنگ دیواری نانو و… می باشد که بعد از انجام چند باره آزمایش روی آنها در بخش کنترل کیفیت به تایید نهایی می رسد و سپس به بازار فروش راه پیدا می کند.

3

  1. سلام خسته نباشید خدمت شما امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید