خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی

نانو الیاف سلولزی به عنوان جدیدترین محصولاتی که از تکنولوژی های برتر روز در ساختار آنها بهره گرفته شده است، دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند مقدار پایداری بیشتر و انسجام بافت بالاتر هستند که استفاده کنندگان را نسبت به افزایش میزان مصرف ترغیب می کنند. خرید مستقیم نانو الیاف از طریق شرکت توزیع کننده محصولات نانو در داخل کشور برای هر کدام از مصرف‌ کنندگان در سطح صنایع گوناگون با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی

عوامل موثر بر کیفیت نانو الیاف سلولزی

عوامل موثر بر کیفیت نانو الیاف سلولزی از جمله اصلی ترین عوامل موثر بر کیفیت نانو الیاف سلولزی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع تکنولوژی به کار رفته برای تولید: اغلب شرکت های که در زمینه تولید و ارائه محصولات نانو مانند نانو اکسید مس و الیاف سلولزی نانو فعالیت می کنند؛ تکنولوژی های آزمایشگاهی و صنعتی خاصی را برای تولید محصولات خود مورد استفاده قرار می‌ دهند. از این رو باید یادآور شد نوع تکنولوژی به کار رفته و فرایند ساخت انواع متفاوت نانو ذرات توسط دستگاههای نانو میکر، بر کیفیت محصول نهایی ارائه شده تاثیر قابل توجهی را بر جای می گذارد.
  • نوع مواد اولیه و تعداد واکنش ها: هر کدام از محصولات نانو مانند انواع متفاوت نانو الیاف سلولزی و رنگ نانو ساختمانی، با استفاده از مواد اولیه متعددی که غالباً از طریق عناصر معدنی به دست می‌ آیند، تولید می شود. از امروز نوع مواد اولیه به کار رفته در ساختار محصولات نانو سلولزی و تعداد واکنش های انجام گرفته در فرایند تبدیل محصولات عادی به محصولات نانو، را می‌ توان از جمله اصلی ترین موارد تاثیر گذار بر روی ارتقاء درجه کیفیت این محصولات به شمار آورد.

چگونگی تولید نانو الیاف سلولزی

چگونگی تولید نانو الیاف سلولزی شرکت های تولید کننده محصولات نانو الیاف سلولزی، انواع متفاوت این محصولات را با استفاده از روش‌ های گوناگونی که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت، آماده‌ سازی و در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌ دهند.

  • استفاده از روش ملت بلاون: این روش یکی از مرسوم ترین راهکارهای تولید انواع محصولات نانوالیاف سلولزی شناخته شده و با استفاده از دمش هوای داغ بر روی مواد مذاب در محیط کارگاهی انجام می پذیرد. باید توجه داشت که استفاده از سرعت هوای بالا و دمش مستقیم آن بر روی محصولات خارج شده از روزنه اسپینرت عامل ایجاد الیاف نانو با ضخامت بسیار اندک می شود.
    باید توجه داشت که معمولا از این روش برای تولید انواع نانو الیاف سلولزی مخصوص استفاده در صنایع لباس و مبلمان بیشتر استفاده می‌ کنند.
  • استفاده از روش کشش: روش دیگری که معمولاً توسط شرکت‌های تولید کننده انواع نانو الیاف مورد استفاده قرار می گیرد، کاهش میزان ضخامت الیاف با استفاده از روش کشش می باشد.
    در این روش به واسطه استفاده از تکنیک های گوناگون میزان ضخامت الیاف تولید شده در خط ارائه دهنده محصولات سلولزی را چندین برابر کاهش می دهند تا بتوانند به مقدار ضخامت مد نظر خود دست پیدا کنند.
    البته باید یادآور شد که استفاده از این روش نیازمند به کارگیری دستگاه های با توان کار بسیار دقیق و مهندسی کامپیوتری می باشد تا بتوان به محصولاتی محسوب با درجه کیفی بسیار بالا دست پیدا کرد.

مرکز عرضه نانو الیاف سلولزی

مرکز عرضه نانو الیاف سلولزی خوشبختانه امروزه به واسطه دستیابی به تکنولوژی نانو در داخل کشور، حجم قابل توجهی از الیاف سلولزی نانو و انواع متفاوت رنگ نانو ساختمانی در داخل کشور تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. همچنین باید یادآور شد که بسیاری از شرکت‌ های ارائه دهنده این محصول امکان دستیابی به انواع متفاوت نانو الیاف سلولزی خارجی را نیز برای مصرف‌ کنندگان خود پدید می آورند.
مرکز عرضه نانو الیاف سلولزی به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده با کیفیت ترین نوع نانو الیاف، امکان دستیابی به این محصول در مقابل مورد نیاز استفاده کنندگان را با حجم قابل سفارش فراهم آورده است. از این رو شما نیز جهت تهیه محصول مورد نیاز خود در حوزه انواع محصولات نانو می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

9

  1. سلام وقتتون بخیر
    اینکه تونستم یک خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی رو بی واسطه انجام بدم،واقعا جای تشکر داره.امیدوارم همیشه خوش بدرخشید.

  2. سلام و خسته نباشید
    خواستم ازتون تشکر کنم و از محصولات نانو الیاف سلولزی تون که ارسال کردید،بگم که جقدر باکیفیت هستند.
    موفق باشید

  3. سلام ودرود
    خوشحالم که بایک تاجر ارادی آشنا میشوم امیدوارم که هروز فروشت بیشتر ودر بازارهای صادراتی وجهانی واردشوید

  4. سلام وعرض ادب و احترام دارم علی اکیرجهانی هستم در زمینه تولید اسکاج کارافرین یا تولید کننده ام. جهت توسعه کار تمایل دارم انواع لیف بر پایه الیاف نانو هم تولید کنم. ایا الیاف مورد نظر که افتخار اشنایی با شما رو دارم جهت تولید در اسکاج بافی یا انواع محصولات بافتی قابل مصرف است امیدوارم بتوانم در این زمینه الیاف مورد نیاز رااز شرکت شما خریداری نمایم. با تشکر

  5. یا هادی ویا وهاب ویا رزاق

    انشالله تجارت پر سود وهمراه با خیر وبرکت و وعزت وثروت داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید