نانو ذرات مس صنعتی فروش عمده

ایران یکی از کشورهای پیشرفته در تولید انواع نانو ذرات می باشد. شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و با بهره گیری از دستگاه های مدرن و تکیه بر دانش  و توان متخصصان و دانشمندان انواع این محصول را با بهترین کیفیت برای مصارف متعدد تولید می کنند که در داخل و خارج از کشور از فروش بالایی برخوردار می باشد. نانو ذرات فروش عمده آن قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به خرید و فروش جزیی دارد و مشتری استقبال بهتری می کند.

نانو ذرات مس صنعتی فروش عمده

قیمت خرید و فروش انواع پودر نانو

قیمت خرید و فروش انواع پودر نانوپودر نانو و کربنات سدیم آزمایشگاهی در انواع و نمونه های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد متفاوتی هستند که از جمله انواع آن می توان به پودر نانو الماس، پودر نانو سیلیس، پودر نانو مس،  پودر نانو طلا، پودر نانو نقره و …  اشاره نمود. پودر نانو نقره کاربرد بسیار زیادی در پزشکی و دارویی دارد و انواع تجهیزات پزشکی از قبیل پوشاک، وسایل طبی، داروهای خوراکی و داروهای درمانی و انواع حسگرها برای تشخیص بیماری های مختلف مانند سرطان از جمله موارد استفاده از این محصول می باشند.

نانو نقره یضدعفونی کردن انواع میوه و سبزی، دام و طیور و … مورد استفاده قرار می گیرد. نانو نقره برای ساخت انواع ماسک های ضد باکتریایی و رنگ های امولسیون اکریلیک همچنین پارچه های پنبه ای استفاده می شود. نانو ذرات سیلیس یکی دیگر از پودرهای کاربردی در ساخت بتن پل ها، ساخت بتن سدها، تولید بتن هایی بسیار مقاوم و کف سازی ساختمان ها و … می باشد. این پودر حفره های سیمان را به خوبی پر می کند، مقاومت بتن را افزایش داده و به استحکام و مقاومت بناها کمک زیادی می کند.

پودر نانو الماس نیز ویژگی هایی نظیر بهبود عملکرد روانکار، کاهش خوردگی، کاهش مصرف سوخت و انرژی و کاهش اصطکاک را دارد. پودر نانو انواع لکه ها را به خوبی تمیز نموده، قدرت درخشندگی بالایی دارد و در شستشوی اتومبیل ها استفاده زیادی دارد. این پودر دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده، دوستدار محیط زیست می باشد و با توجه به کارایی و عملکرد عالی دارای قیمت بسیار مناسبی است.

ویژگی های نانو ذرات صنعتی

نانو ذرات و کلسیم کربنات ازمایشگاهی در بسیاری از مراکز و صنایع دارای بهترین کارایی و عملکرد می باشد و در کارخانه های صنعتی یکی از مواد اولیه برای تولیدات محصولات و ملزومات آن ها می باشد. از انواع نانو ذرات صنعتی می توان به نانو ذرات اکسید روی، نانو ذرات گرافن، نانو ذرات طلا، نانو ذرات کربنات کلسیم، نانو ذرات اکسید بیسموت و … نام برد. به طور مثال نانو ذران کربنات کلسیم در داروسازی و صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد همچنین در لاستیک سازی و رنگ سازی نیز مورد استفاده رمی گیرد.

نانو ذرات در صنعت سرامیک و کاشی نیز کاربرد و استفاده زیادی دارند و به شکل مایع و یا پودر در شرکت های تولید کننده با بسته بندی های متنوع تولید می شود و روش های سنتز متنوعی از جمله سنتز شیمیایی، تبخیر و حالت جامد و سنتز گاز دارد و با خلوص بالا در کشور تولید می گردد. کاربرد انواع این محصول بسیار وسیع و گسترده است.

فروش پودر نانو به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی از همین شرکن صورت می پذیرد. برای اطلاع از نحوه خرید پودر نانو و مشخصات آن با کارشناسان و مشاوران فروش این مرکز تماس حاصل نمایید. با خرید از این مرکز امکان مشاوره رایگان قبل از خرید برای مشتری فراهم می باشد و شما در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید همچنین در وقت و هزینه شما صرفه جویی خوبی صورت می گیرد و کالا به نشانی مورد نظر مشتری با بسته بندی مناسب ارسال می گردد.

کاربرد انواع نانو ذرات مس

کاربرد انواع نانو ذرات مسنانو ذرات مس یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین انواع این محصول می باشد و از آن برای تولید شیشه، تولید سرامیک، تولید سنسورها، تولید ابر رساناها، تولید کاتالیست ها و … استفاده زیادی می کنند. نانو ذرات مس با روش های سنتزی گوناگونی تولید می گردد همچنین در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و در پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد. قیمت آن نسبت به انواع دیگر پایین تر می باشد. این محصول به دلیل کاربرد فراوان بازار فروش بسیا پررونقی دارد و دارای متقاضیان و خریداران بسیاری در داخل و خارج از کشور می باشد.

نانو ذرات مس به علت خاصیت آنتی باکتریایی و گند زدایی در پزشکی مورد استفاده قرا می گیرد همچنین در صنعت برق و الکترونیک در تولید انواع سیم و کابل نانو سنسورها استفاده می شود. نانو پودر اکسید مس از انواع نانو به شکل ذرات بسیار ریز و به رنگ قهوه ای می باشد که دارای کیفیت بالایی است و در زمینه هدایت الکتریکی کاربرد و مصرف زیادی دارد.

تولید نانو ذرات مس

روش های تولید و سنتز نانو ذرات مس به دو دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از: تکنیک های فیزیکی و تکنیک های شیمیایی. در روش فیزیکی ذرات جامد به قطعات کوچک تر در طی روند سنگ زنی به دانه های بسیار ریزی تبدیل می شوند که نیاز به منابع انرژی دارند و روش شیمیایی یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش ها برای تولید این محصول می باشد. شرکت های تولید کننده با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و با مجهزترین آزمایشگاه ها و به کارگیری دانشمندان و پژوهشگران پودر نانو ذرات مس را با بهترین کیفیت برای مصارف مختلف تولید می کنند که مورد توجه مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های پودر نانو ذرات در جهان می باشد که علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور به کشورهای دیگر جهان نیز صادر می شود. این محصول در کشورهای همسابه متقاضیان بسیار زیادی دارد و این کشورها خواهان این محصول کاربردی و ارزشمند هستند. شرکت های زیادی در زمینه صادرات انواع نانو ذرات به کشورهایی نظیر ترکیه، عراق،  ارمنستان، آذربایجان، حوزه خلیج فارس و … در حال فعالیت می باشند که از تجارت این محصول سود بسیار خوبی می برند و برای کشور نیز ارزآوری بسیار خوبی به همراه دارد و باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه شده و زمینه ایحاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید