لیست قیمت خرید نانو ذرات نقره

گسترش علم نانو باعث پیدایش دستاوردهای زیادی شده که از این میان می توان به انواع نانو ذرات صنعتی اشاره کرد که حالا نقشی بسیار سازنده را در انواع حوزه ها ایفا می کنند. اما یکی از بهترین و پرکاربردترین نانو ذرات موجود، نانو ذرات نقره است که دارای اهمیت وافری بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریالی می باشد. گفتنی است این ذرات در بخش های مختلفی قابل استفاده بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و همچنین بهترین سطح از لیست قیمت خرید نانو ذرات به آن ها اختصاص یافته است.

لیست قیمت خرید نانو ذرات نقره

آشنایی با انواع نانو ذرات صنعتی

آشنایی با انواع نانو ذرات صنعتینانو ذرات شامل ذراتی هستند که از اندازه 1 تا 100 نانومتر برخوردار بوده که دارای اشکالی مانند نانو میله، نانو فنجان و نانو کره می باشند.
همچنین این ذرات که حاصل گسترش علم نانو می باشند؛ از انواع مختلفی از نظر ساختار شیمیایی برخوردار گشته اند که در این صورت می توان آن ها را شامل نانو ذرات فلزی، نانو ذرات سرامیکی، نانو ذرات پلیمری و نیز نانو ذرات نیمه هادی دانست.

گفتنی است که هر یک از انواع نانو ذرات نامبرده زیر گروه های مختلفی را به خود اختصاص داده اند.
برای نمونه می توان به نانو ذرات نقره اشاره کرد که از زیر گروه نانو ذره فلزی به شمار آمده و امروزه تبدیل به ذرات رایجی در بخش های مختلف شده اند.
به این محصول در ادامه خواهیم پرداخت.

اکنون در ادامه آشنایی با انواعی از نانو ذرات صنعتی که به آن ها اشاره شد؛ باید گفت که هر یک از این ذرات فوق العاده ریز که با چشم مسلح قابل مشاهده و رویت می باشند؛ قابل تولید و شکل گیری با تکیه بر هر یک از این روش ها می باشند:

  • روش چگالش از بخار یکی از مرسوم ترین متدهای تولید نانو ذرات به شمار می آید که فاقد آلودگی بوده و از مدرن ترین روش های موجود محسوب می گردد؛ گفتنی است که این روش از دو نوع کلی که یکی روش سیم انفجاری و دیگری تبخیر در خلا می باشد؛ برخوردار می باشد.
  • سنتز شیمیایی یکی دیگر از روش های تولید انواع نانو ذرات صنعتی است که هزینه کمتری را نسبت به روش قبل به همراه داشته و عیب آن این است که همراه با آلودگی شیمیایی بسیاری می باشد که ممکن است برای تولید کنندگان مضر به نظر برسد.
  • فرآیند حالت جامد از روش انتهایی تولید نانو ذرات به شمار آمده که زمانی از آن استفاده می کنند که دو روش قبلی در رابطه با ماده ای خاص فاقد کارایی های لازم باشند.

کاربرد نانو ذرات نقره

نانو ذرات نقره از ذرات بسیار مهم به شمار می آیند که خاصیت ضد میکروبی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.
همین خاصیت بسیار مهم در ذرات فوق باعث شده تا از آن ها کاربرد گسترده ای در هر یک از حوزه های مختلف به عمل آید.
اکنون اگر بخواهیم به کاربرد نانو ذرات نقره اشاره کنیم؛ می توان در موارد زیر آن ها را عنوان کرد:

  1. این ذرات نانویی در حوزه های پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که از آن ها به عنوان آنتی بیوتیک کاربرد به عمل آورده و همینطور قابلیت ساخت در انواع پانسمان های آنتی باکتریال را دارا می باشند.
  2. از این ذرات در صنایع نساجی استفاده می شود که در این صورت برای تولید جوراب های نانو که از جوراب های ضد تعریق، ضد بوی بد و ضد قارچ و باکتری به شمار می آیند؛ در معرض توجه قرار می گیرند.
  3. در صنایع تصفیه آب از نانو ذرات نقره به عنوان یک ماده ترکیبی در آب استفاده کرده و بدین ترتیب هر نوع باکتری و ویروس موجود در آب را به طور کلی دفع و نابود می سازند.
  4. برای تولید جوهرهای چاپ از آن ها استفاده فراوانی می شود.
  5. در صنایع شیمیایی این ذرات حرف اول را می زنند.
  6. در دستگاه های تصفیه هوا نیز دارای نقش و اهمیتی بسیار می باشند.
  7. همچنین در کاتالیزورها نیز از آن ها بسیار وجود دارد.

مشخصات نانو ذرات نقره درجه یک

مشخصات نانو ذرات نقره درجه یکنانو ذرات نقره امروزه در کیفیت های متعددی که یکی از آن ها نانو ذرات نقره درجه یک هستند؛ وجود داشته و در بازار به فروش می رسند.
قابل ذکر است این ذرات که حالا با تکیه بر دو متد کلی که یکی از آن ها متد فیزیکی شیمیایی و دیگری متد بیولوژیکی است تولید می شوند؛ دارای مشخصات بسیاری می باشند.
یکی از بارزترین و برجسته ترین مشخصات ممکن از این نانو ذرات، سمیت دوگانه می باشد؛ به این معنی که این ذرات برای باکتری ها و ویروس ها به عنوان ماده ای بسیار سمی و کشنده عمل کرده؛ اما برای بدن سازگار و مناسب به نظر می رسند.

اما از دیگر مشخصه های موجود در نانو ذرات نقره می توان به این موارد اشاره کرد:

  •  نانو ذرات نقره از خاصیت های مهم ضد قارچی و ضد التهابی برخوردار می باشند.
  • از ذرات غیر محرک محسوب می شوند.
  • هیچ نوع حساسیتی را ایجاد نخواهند کرد.
  • در مقابل عوامل محیطی مانند دما و حرارت، مقاومتی عالی را از خود بروز می دهند.
  • دارای قابلیت پایداری بسیار زیادی می باشند.

لیست قیمت خرید نانو ذرات

انواع نانو ذرات صنعتی اعم از نانو ذرات نقره که امروزه در حوزه مراقبت های بهداشتی بسیار مورد توجه واقع شده و قادر به دفع و نابودی بیش از ششصد نوع باکتری می باشند؛ در بسته بندی های مختلف جای گرفته اند.
طبیعتاً هر یک از بسته های موجود از این ذرات نیز دارای حجم و اندازه های مختلفی بوده که از حجم کم تا حجم زیاد را شامل می گردد.

در کنار این باید گفت که نانو ذرات نقره توسط شرکت های بسیاری که هر یک برند و نام تجاری خاصی را دارا می باشند؛ تولید گشته که در این میان می توان برخی از شرکت های مذکور را دارای اعتبار بیشتری دانست.

بنابراین نانو ذراتی هم که توسط آن ها ارائه شده اند؛ با برند معتبر تری همراه بوده و بنابراین ارجحیت خریداران به هنگام خرید، انتخاب ذراتی با این برندها خواهد بود.
چرا که دارای کیفیت و مرغوبیت بیشتری بوده و در نتیجه کارایی و عملکرد بسیار بیشتری را نیز در حیطه کاربرد از خود نشان خواهند داد.

از این موضوع می توان به این نتیجه کلی رسید که لیست قیمت نانو ذرات متعلق به برندهای برتر و مطرح تر، دارای درجات بیشتری است که این مساله خارج از انتظار خریداران نخواهد بود.
در هر حال این واقعیت نزد خریداران به خوبی جا آشکار شده اس که هر چقدر بیشتر پول بابت محصولی بپردازید؛ به همان اندازه نفع بیشتری را هم از آن خواهید برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید