قیمت روز محلول نانو کلوئید نقره

محلول نانو کلوئید نقره از مهمترین محلول های ضدعفونی کننده است. این محصول در قیمت های متفاوتی در بازار ارائه می شود. برای آگاهی از قیمت نانو  کلوئید نقره می توانید از وبسایت های اینترنتی همچون وبسایت اینترنتی ما که مناسب ترین قیمت ها را پیشنهاد می کند استفاده کنید. 
قیمت روز محلول نانو کلوئید نقره

خصوصیات ویژه نانو کلوئید نقره باکیفیت

خصوصیات ویژه نانو کلوئید نقره باکیفیت فناوری نانو علمی است که به سرعت در حال تولید و استفاده از ذرات اندازه نانو است که در نانومتر اندازه گیری می شوند (۱ نانومتر = ۱ میلیاردم متر). یک نانومواد که تأثیر اولیه ای در محصول بهداشتی دارد نانو نقره است.

بیش از ۱۰۰ سال است که نقره به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی طبیعی برای درمان بیماری های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. ذرات نقره نانو معمولاً ۲۵ نانومتر اندازه می گیرند. سطح آنها نسبتاً زیاد است ، تماس آنها با باکتریها یا قارچها را افزایش می دهد و تأثیر ضد باکتری و قارچی کش آن را بسیار بهبود می بخشد.

نقره نانو در تماس با باکتری ها و قارچ ها بر متابولیسم سلولی تأثیر منفی می گذارد و رشد سلول را مهار می کند. نقره نانو باعث تنفس ، متابولیسم پایه سیستم انتقال الکترون و انتقال بستر در غشای سلول میکروبی می شود. نانو نقره از تکثیر و رشد آن دسته از باکتری ها و قارچ ها که باعث عفونت ، بو ، خارش و زخم می شوند ، جلوگیری می کند.

نانو کلوئید نقره:

  • بسیار کارآمد
  • بازیگری سریع
  • غیر سمی
  • غیر تحریک کننده
  • غیر آلرژیک

است. اشراف اروپای باستان معمولاً از ظروف نقره ای برای جلوگیری از مسمومیت غذایی استفاده می کردند. مردم هند هنگام نگهداری غذا که به راحتی خراب می شود از فیلم نازک نقره استفاده می کردند. ساکنان اولیه غربی سکه های نقره را در ظرف های آب و کوزه های شیر نگهداری می کردند تا باعث خراب شدن و آلودگی شود. در استرالیا هنوز معمول است که شهرک نشینان برای جلوگیری از فساد ، یک تکه نقره را در مخازن آب خود قرار دهند.

در دوران مدرن ، فیلترها و قرص های تصفیه آب نقره ای برای استفاده در خانه ها ، مشاغل و شرکت های هواپیمایی موجود است.

واحدهای یونیزه کننده برقی که از یون های نقره و مس برای ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می کنند – جایگزین کلر – تولید شده اند

نقره حتی توسط اداره ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا) و روس ها برای تصفیه آب در شاتل های فضایی هر دو کشور استفاده می شود.

امروزه ، بیش از ۵۰ داروی مبتنی بر نقره در بازار وجود دارد ، به عنوان مثال ، فرم های خوراکی ، قابل تزریق و موضعی.

نقره کلوئیدی ، که در آن ذرات نقره تا مقیاس نانو در مایع معلق هستند ، از اوایل قرن بیستم به دلایل بهداشتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون به عنوان یک مکمل غذایی و داروهای جایگزین برای درمان در بازار عرضه می شود.

عرضه ارزان قیمت محلول نانو کلوئید نقره

عرضه ارزان قیمت محلول نانو کلوئید نقره مراکز و نمایندگی فروش محلول نانو کلوئید نقره انواع آن را با قیمت های متفاوتو به صورت عمده به فروش می رسانند. جهت خرید محلول نانو کلوئید نقره ارزان قیمت به صورت عمده می بایست به مراکز عرضه نانو کلوئید نقره  و بدون واسطه در کشور مراجعه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید