فروش نانو کود کامل خضرا

کودهای مورد استفاده  در کشاورزی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که یکی از بهترین و ارزشمندترین آنها نانو کود است که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای رشد انواع گیاهان زراعی و باغی می باشد و به علت ویژگی های و قابلیت های بسیار مناسبی که دارد، مورد توجه باغداران و کشاورزان زیادی قرار گرفته است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. خرید و فروش نانو کود کامل خضرا امروز رونق زیادی پیدا کرده است و دارای مشتریان زیادی می باشد.

 فروش نانو کود کامل خضرا

مشخصات نانو کود خضرا

مشخصات نانو کود خضرااستفاده از کود مرغوب و باکیفیت در کشاورزی بسیار با اهمیت است و علاوه بر تقویت خاک باعث رشد بهتر محصولات زراعی و باغی می شود و یکی از بهترین کودهای تولید شده در کشور کود نانو خضرا است که مواد معدنی لازم را برای رشد بهتر گیاه فراهم می کند. نانو کود خضرا دارای چه مشخصاتی است؟

  • از مواد ارگانیک تهیه می شود.
  • مناسب برای تغذیه انواع گیاهان می باشد.
  • دارای بسته بندی محکم و مناسبی است.
  • حاوی آهن، مس، بور و منگنز می باشد.
  • بوی بدی ندارد و بهداشتی و استریل شده است.
  • به صورت محلول قابل استفاده است.

در حال حاضر در کشور انواع نانو کود ایرانی و خارجی موجود می باشد که مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید. بسیاری از تاجران ایرانی انواع نانو کودهای خارجی را از کشورهای اروپایی و آسیایی وارد کشور می کنند که نسبت به نمونه داخلی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و به دلیل کیفیت مرغوب و کارایی و عملکرد مناسب فروش خوبی دارد و مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته است.

ویژگی های کود کشاورزی نانو

کود کشاورزی نانو این روزها کاربرد زیادی دارد و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های فراوانی، مورد توجه کشاورزان و باغداران زیادی در کشور قرار گرفته است و کشاورزان برای افزایش کیفیت محصولات زراعی خود از این محصول ارزشمند استفاده می کنند. این کودها در طعم و مزه ی محصولات کشاورزی مؤثر بوده و طعم بسیار خوبی به آن ها می بخشند و سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست دارند.

 از نانو کودها به صورت سنتی و مکانیزه در زمین های کوچک و بزرگ استفاده می شود و روش تولید آسان و مقرون به صرفه ای دارند. نانو کودها مقاومت گیاهان را در مقابل سرما ی زیاد بالا می برند و این کودها عناصر مورد نیاز گیاه را به تدریج به خاک اضافه نموده و در طول فصل زراعی در خاک رها می کنند و گیاهان نیز توسط ریشه خود انواع مواد مغذی را جذب می کنند و به خوبی و سرعت رشد می کنند.

از ویژگی های دیگر این کودها می توان به پیشگیری از فرسایش خاک و رشد سریعتر محصول کشاورزی اشاره نمود. اندازه ذرات کود نانو تا 100 نانو متر می باشد. کودها دارای انواع مختلفی همچون ارگانیک یا آلی، کلاته، بیولوژیک یا زیستی می باشند. نانو کودها موجب حاصلخیزی خاک می شوند و آلودگی های محیطی را کاهش داده و گیاهان را در برابر انواع آفت ها مقاوم می کنند و کیفیت انواع محصولات باغی و زراعی را به میزان قابل توجهی ارتقاء می بخشند.

فروش نانو کود در ایران

فروش نانو کود در ایراندر تعریف کود می توان گفت که ماده معدنی و یا آلی بوده که سرشار از عناصر مغذی می باشد و باعث حاصلخیزی بیشتر خاک و افزایش رشد محصولان زراعی می شود همچنین باعث کیفیت بالاتر این محصولات می گردد. با توجه به مزیت های بسیار زیادی که انواع نانو کودها دارند، امروزه به یکی از پرفروش ترین کودها در کشور تبدیل شده اند و مورد پسند کشاورزان و باغداران زیادی قرار گرفته اند.

فروش نانو کود با برند معتبر و کیفیت درجه یک در همین مرکز صورت می پذیرد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران فروش تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری می کند.

نانو کودها دارای ساختاری پایدار هستند و هیچ گونه آلودگی در محیط زیست ایجاد نمی کنند و این کود موجب افزایش فتوسنتز در گیاهان می شود و به طور هم زمان باعث افزایش کمیت و کیفیت در گیاه می شود.

امروزه برند های متعددی در کشور در زمینه تولید انواع نانو کود در حال فعالیت هستند که تلاش می کنند تا با استفاده از متریال درجه یک و در آزمایشگاه های مجهز و پیشرفته انواع این محصول را برای گیاهان و درختان مختلف با بهترین کیفیت تولید کنند تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری، فروش خود را بالاتر ببرند که در این زمینه موفق بوده اند زیرا در حال حاضر نانو کودها فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند و در مناطق مختلف کشور برای اکثر درختان و گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند. 

اهمیت استفاده از نانو کود در کشاورزی

این روزها نانو کود کشاورزی در بسیاری از شهرهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد و کشاورزان شاهد رشد بهتر و سریع تر محصولات زراعی خود می باشند. نانو کودها باید طبق دستورالعمل ارائه شده در بسته ها استفاده شوند و به اندازه لازم برای گیاه مورد نظر استفاده گردد تا اثرات مثبتی بر رشد گیاهان داشته باشد. از مزیت ها و تأثیرات نانو کود کشاورزی بر انواع گیاهان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باعث افزایش مواد مغذی مورد نیاز برای گیاه می شود.
  • تعداد دفعات سم پاشی را کاهش می دهد.
  • کیفیت محصول را بالا می برد.
  • مقاومت گیاه را در مقابل شرایط محیطی مختلف بالا می برد.
  •  باعث افزایش متابولیسم ثانویه در گیاهان دارویی می گردد.
  • مقاومت گیاهان را در مقابل بیماریها و آفات بالا می برد.
  • میزان محصول تولیدی را در هر هکتار افزایش می دهد.

با توجه به مزیت ها و قابلیت های بسیار ممتازی که نانو کودها نسبت به کودهای شیمیایی دارند، تقاضا برای تولید و عرضه این محصول در حال افزایش است و در شرکت های تولید کننده با بهترین کیفیت و در بسته بندی های متنوع ارائه می شود. لازم به ذکر است نانو کودهای ایرانی از نظر کارایی و عملکرد با محصولات مشابه وارداتی برابری می کنند و با توجه به کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید