فروشنده نانو کود برای محصولات کشاورزی

کشاورزان و باغداران گرامی، برای بدست آوردن باردهی بیشتر در محصولات کشاورزی خود، معمولا از ابزار، مواد و تجهیزات خاصی بکار گیری نموده و ارقام زراعی و باغی خود را برداشت می کنند. یکی از انواع کود های ارگانیکی که در این سال ها توجه تعداد بسیاری از افرادی را که با صنعت کشاورزی ارتباط دارند به خود جلب نموده، نانو کود ها می باشند. این گروه به عنوان فروشنده نانو کود های مرغوب و درجه یک، آماده خدمت رسانی به مشتریان بزرگوار می باشد.

فروشنده نانو کود برای محصولات کشاورزی

نانو کود چیست؟

نانو کود چیست؟با پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی طی قرن اخیر، محققان توانایی شناسایی انواع کود های ارگانیک مناسب با ساختار خاک را شناسایی نموده، که از آن ها در راستای احیای مجدد بافت خاک، برداشت سریع تر محصولات و هم چنین افزایش سرعت رشد گیاهان اشاره کرد.

نانو کود ها با ساختار ویژه ای که دارند، می توانند محصولات کاشته شده شما را تا 3 هفته زودتر از سایر کشاورزان تولید نموده و آماده ارائه به بازار فروش گردانند. بدین صورت سود بالایی عاید شما گردیده و خریداران برای دریافت محصولات فصلی، به دنبال شما خواهند آمد.

این دسته از کود ها آبشویی کم تری داشته و می توانند عناصر مورد نیاز گیاه را تا زمان بیشتری در خاک حفظ کنند. این موضع از فرسایش و شوری بیش از اندازه خاک جلوگیری به عمل آورده و ارقامی با کیفیت در عرصه فروش قرار خواهد داد. بدین صورت می توان به سادگی از حداکثر زمین باغی خود بهره برداری کرده و نتایج درخشان و ثمر بخشی به دست آورد. 

اهمیت استفاده از نانو کود در کشاورزی

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در کشور، نیاز های تغذیه ای ملت نیز بالا رفته و باید برای افراد بیشتری ارقام پر نیاز نظیر گندم، برنج و سیب زمینی را تامین نمود. در این خصوص بهترین گزینه، افزایش تولید بر واحد سطح می باشد. 

یکی از روش هایی که می توانیم در این موضوع به نتیجه برسیم، بالا بردن میزان تولید می باشد. به عنوان مثال در سال های اخیر کشور عزیزمان، ایران اسلامی توانست در زمینه تولید گندم به خود کفایی برسد.

اما اثرات کود های نیتراته و فسفره ای که، به جهت تامین نیاز های غذایی خاک بکار رفته شده، در سال های آتی تاثیرات منفی خود را نشان خواهد داد و به تخریب سلول های دستگاه گوارشی و شکل گیری سرطان های بدخیم در افراد مختلف جامعه ختم خواهد گردید.

نانو کود کشاورزی به دلیل عناصر ویژه ای که در خود دارد، توانایی تقویت ارگانیسم های موجود در خاک را داشته و بدین ترتیب ریشه گیاه می تواند به سهولت، املاح موجود در آن را دریافت نموده و رشد قابل توجهی داشته باشد.

به وسیله بکارگیری این دسته از کود ها، می توان به مفهوم کشاورزی پایدار که همه علاقه مندان به صنعت کشاورزی در جستجوی به تحقق پیوستن این موضوع مهم هستند، امیدوار بود و گام بزرگی در این راستا برداشت.

به همین روش ساده، می توان از جمله هزینه هایی که صرف درمان مشکلات به وجود آمده از کود های شیمیایی می شود، به عنوان مثال در زمینه حفاظت محیط زیست جلوگیری نموده و استفاده سودمندی از آن ها به عمل آورد. 

فروش نانو کود کامل خضرا

فروش نانو کود کامل خضرااز معروف ترین مناطق برنج خیز کشور، به دلیل آب و هوای خوب و خاک حاصلخیزی که دارد، شمال ایران می باشد. همان طوری که می دانید برنج یک گیاه نیمه آبزی و غرقابی می باشد. در میان کود های شیمیایی که در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، کود اوره بالا ترین مصرف را دارد. 

میزان پاشش آن در زمین نیز، بنا به میل کشاورز، نسبی بوده و معیار خاصی ندارد. وقتی اوره به همراه آب ترکیب می شود، عناصر سازنده آن از جمله نیترات و نیتریت از آن جدا می گردد.

به دلیل درجه حرارت بالای هوا، این عناصر توانایی جذب توسط ریشه را نداشته و به اعماق خاک منتقل می شود، که در مرحله آخر به سفره های آب زیر زمینی سرازیر می شود.

این موضوع را در کنار فاضلاب های تصفیه نشده کارخانجات بزرگ که به همان صورت به منابع آب های شرب منتقل می شوند قرار داده و مشاهده نمایید که مشکلات جدی به وجود خواهند آورد.

این مبحث به دلیل عدم توجه کشاورزان، موجب فرسایش هر چه بیشتر خاک و آلوده سازی آب های زیر زمینی می گردد. در ادامه معضلات بزرگ تری هم چون خشک سالی و کمبود آب را به همراه خواهد داشت.

با ورود نانو کود ها به صنعت کشاورزی، انقلابی تازه در نظام کشاورزی رخ داد و با خواص بی نظیری که از خود بروز داده توانست مشکلات کم آبی را با افزایش جذب ریشه و بالا بردن ظرفیت ذخیره سازی آب در خاک های زراعی، به خوبی پوشش داده دهد.

بدین صورت عناصر غذایی مورد نیاز گیاه در تمام طول دوره رشد آن، به صورت مداوم به گیاه تزریق شده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

این مجموعه سال ها در زمینه فروش نانو کود کامل خضرا به صورت عمده، فعالیت داشته و توانسته کشاورزان و علاقه مندان زیادی را برای احیا زمین های خود، تشویق به استفاده از این محصول غنی نماید.

قیمت نانو کود خضرا ظرفیت 10 کیلوگرمی

کشاورزان و باغداران معمولا در طول فصل زراعی هزینه های زیادی را برای دریافت کود های شیمیایی به دلیل افزایش بازخورد محصولات، به کار می برند. این موضوع می تواند برای اقتصاد هر کشاورزی آسیب زا باشد. اما با توجه به مقصود نهایی، هزینه پرداختی را به جان می خرند.

به جهت رعایت شیوه صحیح کاشت، داشت و برداشت محصولات در زمین کشاورزی، باید قبل از هر چیزی آزمون خاک به عمل آورد. با این روش تکنیسین آزمایشگاه خاک شناسی، طی یک گزارش کامل، میزان عناصر موجود در خاک زمین شما را محاسبه نموده و با مراجعه به یک مهندس گیاه پزشک، می توان نسخه کودی مناسب را دریافت نمود و به کمک نانو کود کامل، به تغذیه مناسب زمین و زهکشی مناسب آب های خروجی آن پرداخت.

جهت دریافت آخرین قیمت نانو کود خضرا 10 کیلوگرمی، می توانید به راحتی تلفن همراه هوشمند خود را روشن نموده و با اتصال به شبکه بزرگ اینترنت، کود مورد نیاز خود را در آن جستجو کرده و لیست قیمت آن را دریافت کنید. با ورود به سایت از تصاویر با کیفیت آن بازدید کرده و لیست قیمت کالا را دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید