شرکت عرضه نانو اکسید مس

یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولاتی که توسط شرکت های عرضه کننده انواع مواد نانو ارائه شده و در دسترس صنایع و کارخانجات مختلف قرار می گیرد، نانو اکسید مس می باشد. ساختار اصلی تشکیل دهنده این محصول همانگونه که از نام آن پیداست مس است و مانند بسیاری از نانو ذره ها می تواند با استفاده از فرایندهای طبیعی و یا شیمیایی با سایر مواد ترکیب شده و برای امور مختلف مانند زیست پزشکی، رنگ آمیزی و تولید انواع فلزات و کابل ها به کار رود.

شرکت عرضه نانو اکسید مس

ترکیبات شیمیایی نانو اکسید مس

ترکیبات شیمیایی نانو اکسید مس نانو اکسید مس در واقع یک پودر قهوه ای مایل به سیاه می باشد که به سبب دارا بودن خاصیت های شیمیایی مانند هدایت الکتریکی، انعطاف پذیری و مقاومت بالا، در صنایع مختلف برای تولید انواع محصولات مانند نیمه هادی ها، سرامیک، فلزات و آلیاژ ها و …به کار می رود.

در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این ماده، به 5 ترکیبات شیمیایی نانو اکسید مس اشاره می کنیم:

  1. نیترات مس: این ماده از حل شدن کربنات مس در اسید نیتریک به وجود می آید و از آن برای تولید سرامیک استفاده های فراوانی می شود.
  2. استات مس: این ماده به عنوان یک ضد قارچ عالی در این ترکیب وجود دارد و در ترکیبات شیمیایی به عنوان کاتالیزور عمل می کند.
  3. سولفات مس: صنایع مختلف از این ماده برای جبران کمبود مس در خاک استفاده های فراوانی می نمایند.
  4. اکسید مس: این ماده از واکنش بازها با سولفات مس به دست می اید و به عنوان یک عامل ضد قارچ قوی در این ماده محسوب می شود.
  5. کلرید مس: از حل شدن فلز مس در اسید کلریدریک به وجود می آید که در صنایع نفت به عنوان کاتالیزور فرایندهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع کننده عمده نانو اکسید مس

توزیع کننده عمده نانو اکسید مس این روزها تولید و عرضه نانو اکسید مس در تمامی کشورهای دنیا رونق فراوانی دارد و این ماده در ترکیب برخی از تولیدات نقشی بسیار مهم و اساسی ایفا می نماید؛ این نانو معمولاً به صورت ذره های فلزی کروی شکل هستند که اندازه آن بین 1 تا 30 نانومتر می باشد و دارای خلوص بالایی هستند.
از این ماده برای تولید انواع کابل های الکتریکی، سکه، زیست کش ها، پوشش دهی به چوب و تولید انواع روبالشی و جوراب نانو به عنوان یک ضد میکروب قوی استفاده می شود.

مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز توزیع نانو اکسید مس در ایران می باشد و نمونه های مرغوب و با کیفیت این محصول را با فرمولاسیون قدرتمند در دسترس صنایع و شرکت های تولید کننده محصولات مختلف قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید