ساخت نانو ذرات کربن و کاربرد آن

ایران یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان محصولات نانو در منطقه می باشد که با توجه به کاربرد فراوان انواع نانو ذرات در بسیاری از صنایع دارویی، پزشکی، صنعتی، غذایی و … فروش بسیار بالایی در داخل و خارج از کشور دارد و یکی از کاربردی ترین انواع آن نانو ذرات کربن می باشد که در شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و با جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و با بهره وری از متخصصان و دانشمندان تولید می شود و مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

ساخت نانو ذرات کربن و کاربرد آن

نانو ذرات کربنی به عنوان مواد فعال جدید

نانو ذرات کربنی به عنوان مواد فعال جدیدنانو ذرات کربنی دارای خاصیت رسانایی، مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی بوده و کاربرد زیادی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … دارد و با توجه به قابلیت ها و ویزگی های فراوان از کارایی و عملکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد که یکی از محصولات پرفروش و کاربردی در بسیاری از مراکز می باشد. کربن فعال در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی کاربرد و استفاده زیادی دارد.

کاربرد نانو کربن در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، دستگاه تصفیه هوا، پالایشگاه ها و … می باشد و به عنوان مواد افزودنی به خوراک دام و رنگ های خوراکی و … مورد استفاده قرار می گیرد. نانو مواد کربنی دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از: نانو لوله های کربنی و نانو فیبرها، گرافن و اکسید گرافن، نانو ذرات فلزی، نانو ذرات اکسید فلزی، نانو لوله های کربنی که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوعی می باشند.

کاربرد های مهم نانو ذرات کربنی

نانو ذرات کربنی در تولید انواع نانو ماشین، صنایع سوخت، ساخت کاغذ، تولید
پلاستیک و لاستیک، ساخت سرامیک، صنایع خودروسازی، تصفیه آب و صنایع نظامی و
هوا و فضا، مراکز پزشکی و … کاربرد فراوانی دارد. اتم کربن دارای قابلیت های بالایی می باشد و دانشمندان  و متخصصان بهره وری زیادی از آن می برند و امروزه نانو یک فناوری و تکنولوژی جدید می باشد و تحولات بزرگی در تمام علوم و صنایع مختلف ایجاد نموده است.

نانو در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد و در علم پزشکی در تشخیص انواع تومورهای بدخیم و تولید و ساخت انواع تجهیزات پزشکی برای شناسایی بسیاری از بیماری ها همچنین صنایع برق و الکترونیک و محیط زیست و … از کارایی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد. نانو کربن دارای خواص الکتریکی و حرارتی بالایی است و دارای ساختاری پایدار و هدایتی عالی بوده و در تجهیزات ذخیره سازی انرژی الکتروشیمیایی کاربرد زیادی دارد.

قیمت نانو ذرات با توجه به نوع، کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش، نوع بسته بندی، روش تولید و … متفاوت می باشد. نانو الیاف کربنی با استفاده از متریال درجه یک و با بهترین کیفیت تولید می شود که با توجه به کارایی بسیار خوبی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته و بسیار پرفروش می باشد و در پزشکی و صنعت کشاورزی و متالوژی و … کاربرد وسیعی دارد.

فروش نانو کربن های فعال

فروش نانو کربن های فعالنانو کربن فعال یا کربن اکتیو دارای ویژگی های و قابلیت های زیادی می باشد و دارای ظرفیت جذب بالایی بوده  که در برابر حرارت و فشار مقاومت بالایی دارد و منافذ متخلخلی دارد. این ماده کاربرد فراوانی در صنایع نفت و گاز همچنین تولید دارو، تصفیه های آب آشامیدنی، صنعت کشاورزی و خوراک دام و … دارد. فروش نانو کربن فعال با کیفیت بالا و قیمت مناسب از همین صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است خرید و فروش از این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری می کند. از مزیت های خرید از این شرکت می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، کمک به کاهش سرایت ویروس و آلودگی هوا، هزینه مناسب، برند معتبر، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع و سهولت در خرید و …. اشاره نمود.

امروزه با توجه به کاربرد گسترده نانو ذرات در کشور بازار فروش این مواد بسیار پر رونق می باشد و تقاضا برای تولید و عرضه این محصول در حال افزایش می باشد که در داخل و خارج از کشور مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول ارزشمند می باشند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در کشور در زمینه صادرات انواع نانو ذرات به کشورهایی نظیر ترکیه، ارمنستان، گرجستان، حوزه خلیج فارس و … در حال فعالیت هستند که با توجه به کارایی و عملکرد فوق العاده این محصول در بسیاری از مراکز صنعتی، دارویی و پزشکی و … در کشورهای مقصد نیز فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

تولید انواع نانو ذرات کربنی متخلخل

ایران یکی از پیشرفته ترین کشورها در تولید انواع نانو ذرات می باشد که در شرکت های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و بهره وری از پژوهشگران و محققان این محصول طبق استانداردهای جهانی با بهترین کیفیت در آزمایشگاه های مجهز و پیشرفته تولید می شود. امروزه بیشتر صنایع و کارخانه های صنعتی بزرگ در کشور برای ساخت انواع محصولات صنعتی به این ماده ارزشمند نیاز دارند و با استفاده از نانو ذرات در تولید محصولاتی همچون تصفیه آب، تصفیه هوا، شیشه و بلور، پلاستیک و … باعث بالا رفتن کیفیت و کارایی این محصولات می شود و وجود انواع نانو ذرات برای ساخت وسایل و تجهیزات مختلف لازم و ضروری می باشد.

یکی از کاربردی ترین آن ها نانو ذرات کربنی متخلخل می باشد که استفاده زیادی در دستگاه تصفیه هوا، صنایع مواد غذایی و نوشیدنی، تولید دارو و …دارد. امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید نانو کربن فعال در حال فعالیت میباشند که رقابت بسیار خوبی با یکدیگر دارند و سعی می کنند تا بهترین و مرغوب ترین انواع این محصول را تهیه کنند که به علت کیفیت بالا مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی قرار گرفته است و فروش بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید