خرید اینترنتی نانو کود کشاورزی

به صورت کلی کود ها از جمله مواردی هستند که اغلب کشاورزان و باغداران در طول فصل زراعی از آن استفاده زیادی به عمل آورده و محصولات کشاورزی خود را پربار می نمایند. اما از مضراتی که با مصرف بی رویه این دسته از کود ها، چرخه محیط زیست را به خطر می اندازند، آگاهی کامل و جامعه ای ندارند. با پیدایش نانو کود ها تولید محصولات کشاورزی بهبود قابل توجهی پیدا نموده و آلودگی های زیستی به میزان مطلوبی کاهش پیدا کرده است. جهت خرید اینترنتی نانو کود کشاورزی، می توانید با استفاده از بستر وسیع فضای مجازی در کمترین و سریع راه ممکن کود مورد نیاز خود را سفارش دهید.

خرید اینترنتی نانو کود کشاورزی

نانو کود از چه موادی تهیه می گردد؟

نانو کود از چه موادی تهیه می گردد؟از زمان های گذشته تا به امروز کود های شیمیایی مصارف زیادی در محصولات کشاورزی به خصوص در بالابردن میزان باروری دانه های روغنی هم چون سویا و کلزا در کشور های اروپایی داشته اند.

با این کار طی روندی چندین ساله اکوسیستم های محیط زیست تحت تاثیر قرار گرفته و رفته رفته رو به مردابی شدن میل نموده اند. در واقع افزایش عملکرد کود های شیمیایی تنها 20 تا 30 درصد می باشد و سود آن از ضررش بیشتر است.

به صورت جامع، این مجموعه کود ها از نانورس ها و نانو زئولیت هایی تشکیل یافته اند که به دلیل ساختار شش ضلعی مانندی که دارند، توانایی انتقال مداوم و به تدریج عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را به صورت بستر های کپسول مانند فراهم می آورند.

این فرایند، به کمک نانو کمپوزیت های پوشاننده غشا سلولی که ساختار حلزون مانند رفت و برگشتی برای لیپید سلولی ایجاد می نمایند، محقق شده و قابل تامین می باشد. البته نانو لوله های کربنی، در حجم و مقیاس بالاتری از محصولات کشاورزی توانایی نفوذ را داشته و می توانند رویکرد بالاتری از خود به ارمغان بیاورند. 

مشخصات نانو کود ارگانیک

مشخصات نانو کود ارگانیکسال های سال است که مصرف بی رویه کود های شیمیایی مانند انواع نیتراته، فسفاته و سدیم به تدریج، اثرات زیان آور و مرگبار خود را به درون سفره های آب زیر زمینی و محصولات مختلف کشاورزی تزریق نموده است. با تخریب سلول های دستگاه گوارشی، سرطان های جمعیت زیادی از مردم را به کام مرگ می کشاند، بدون اینکه از علت و کیفیت بیماری خود اطلاعی داشته باشند.

با استفاده از نانو کود ارگانیک، عناصر مفید و مورد نیاز گیاه، به تدریج در طول فصل زراعی به ریشه گیاه منتقل شده و آن را غنی می نماید. بدین ترتیب از فرسایش خاک جلوگیری به عمل آمده و توانایی حفظ رطوبت موجود در بستر خاک بشدت بالا می رود. این امر مانع از مردابی شدن زمین های کشاورزی و به وجود آمدن معضلاتی مانند کم آبی می گردد.

تولید نانو کود، پنجره ای جدیدی را برای استفاده حداکثری گیاه از عناصر غذایی مورد نیازش، فراهم آورده و با این کار از اتلاف هزینه ای که باید بابت مصرف بی رویه کود های شیمیایی در سال های آتی پرداخت شود، پیشگیری می کند.

از جمله مزایایی که مصرف نانو کود کشاورزی را به سایر کود ها اولویت می بخشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود؛ افزایش رویکرد کیفیت منابع غذایی به دلیل سرعت جذب بیشتر، آب شویی کم تر به دلیل قدرت جذب بالاتر املاح غذایی، آزاد سازی عناصر غنی با سرعت مطلوب و به صورت مداوم در طول سال.

به علاوه با جلوگیری از آلودگی بیش از حد بستر رس، کاهش بکارگیری ذخایر آبی به دلیل جذب رطوبت بالاتر زمین باغی، کاهش سرعت فشرده سازی و فرسایش بی رویه خاک، راحت بودن شرایط نگهداری محصول در انبار و سهولت در حمل و نقل آن کمک شایانی به افزایش بازده محصولات غذایی می نماید.

موارد استفاده از نانو کود ها

موارد استفاده از نانو کود هاکود های نانو به سه روش عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را رهاسازی می نمایند؛ املاح غذایی درون بستری از نانو مواد متخلخل قرار می گیرد، توسط لایه پلیمری انباشته می شوند و یا به صورت سوسپانسیون آزاد می گردند.

بدین صورت کود ها در زمان و مکان مشخصی به میکروارگانیسم های گیاه تزریق شده و از برهم کنش آن، از آبشویی و آفتاب دهی بی رویه خاک جلوگیری به عمل می آید. تصور میزان هزینه ای که با این روش می توان ذخیره نمود، چشم گیر خواهد بود.

از نانو کود ها در موارد زیادی بکارگیری می شود، که معروف ترین آنها گزینه های زیر می باشند؛ حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست و سرمایه های ملی، پیشگیری از آلودگی های دائمی خاک و منابع آبی کشور، بهبود بازده زمانی محصولات غذایی کشت شده، به نحوی که 2 الی 3 هفته قبل از سایر باغداران می توان به راحتی برداشت نمود، آبشویی کم تر خاک، جلوگیری از مشکلات خشکسالی و کمبود آب و  هم چنین کاهش مسمومیت عناصر غذایی.

خرید نانو کود به صورت اینترنتی

خرید نانو کود به صورت اینترنتیدر واقع مهم ترین دلیل بکارگیری نانو کود ها که توسط دوست داران علم کشاورزی پیشنهاد می شود، عملکرد نقطه ای آن است. به عنوان مثال، وقتی شما برای تقویت شادابی سیستم بدن خود به باشگاه بدنسازی مراجعه می کنید، با استفاده از دستگاه های مخصوص و حرفه ای که در باشگاه تعبیه شده، عضله ای خاصی از بدن مانند سر سینه، پشت بازو و کشاله ران را تحت فشار قرار داده و آن را تقویت می نمایید.

این دقیقا همان کاری است که نانو کود ها در طول فصل زراعی انجام داده و قسمت های خاصی از گیاه را بنا به نیاز، تقویت می نمایند. به همین دلیل در پایان فصل، محصولی برتر، نمونه و با کیفیت خدمت شما ارائه می شود.

جهت خرید نانو کود به صورت اینترنتی می توانید به راحتی وقتی در منزل مشغول استراحت هستید، تلفن همراه هوشمند و یا رایانه همراه خود را روشن نموده و با اتصال به شبکه دیتا، قیمت کود مورد نیاز خود را شناسایی نموده و از تصاویر با کیفیت و زیبای آن بازدید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید