تولیدکنندگان نانو پودر گرافن اکساید

مجموعه ما اقدام به تولید نانو گرافن نموده است. ما یکی از برترین تولید کنندگان نانو پودر گرافن اکساید می باشیم. این ماده شفاف، انعطاف پذیر، فوق العاده قوی، ضد آب، فراوان و ارزان است و برق را بهتر از هر فلز شناخته شده دیگر هدایت می کند. ما در مورد نانو پودر گرافن اکساید صحبت می کنیم، ماده ای که به دلیل خواص خارق العاده خود دانشمندان و صنعت را مجذوب خود کرده است.

تولیدکنندگان نانو پودر گرافن اکساید

کاربرد گسترده نانو پودر گرافن اکساید در صنایع

کاربرد گسترده نانو پودر گرافن اکساید در صنایع اگرچه اولین بار در سال 2004 ساخته شد ، اما در سال 2010 وقتی کاشفان آن ، محققان روسی الاصل آندره گیم (سوچی ، 1958) و کنستانتین نووسلوف (نیژنی تاگیل ، 1974) جایزه نوبل فیزیک را به دست آوردند ، به شهرت رسید. همانطور که آندره گیم سپس اشاره کرد ، کاربردهای بالقوه گرافن به قدری زیاد است که حتی قادر به لیست کردن آنها نبودند. باتری های نمونه اولیه ساخته شده از الکترودهای گرافنی دو برابر دوام بیشتری دارند و در مدت زمان بسیار کمتری شارژ می شوند

این ماده همه کاره امکان تولید دستگاه های الکترونیکی با صفحه نمایش انعطاف پذیر و شفاف و باتری های فوق العاده سریع برای صفحات خورشیدی قدرتمند را فراهم می کند ، بدون اینکه برنامه های کاربردی در هوانوردی ، پزشکی و سایر بخشهایی را که در حال بررسی هستند ، فراموش کنید. علاوه بر این ، این یک مبنای عالی برای ایجاد مواد سفارشی جدید ، بر اساس نیازهای خاص است.  مطالعه خواص گرافن تعداد زیادی از دانشمندان را در سراسر جهان مشغول می کند ، در این میان سهم فیزیکدانان نظری اسپانیایی برجسته است.

همه در مورد این مطالب صحبت می کنند ، اگرچه تعداد کمی از آنها آن را دیده اند. و علی رغم کاربردهای امیدوارکننده ، هنوز در مرحله توسعه است. گرافن یک صفحه بسیار نازک است که از کربن ساخته شده است (ضخامت آن فقط یک اتم است). گرافیتی که از آن به دست می آید همان است که از معادن ذغال سنگ استخراج می شود و برای ساخت مداد ، ترمز ماشین یا فولاد استفاده می شود ، بنابراین ماده اولیه آن در طبیعت بسیار فراوان است. برای دریافت گرافن می توانید از گرافیت طبیعی (معادن اسپانیایی سرشار از این ماده معدنی هستند) یا از گرافیت مصنوعی شروع کنید. برای تولید آن از گرافیت استفاده نمی شود ، بلکه از گاز متان استفاده می شود که توسط یک فناوری به نام رسوب بخار شیمیایی (CVD) تبدیل می شود: این یکی از مزایای بزرگ است ، زیرا ما به هیچ محصول معدنی وابسته نیستیم.

فروش مستقیم نانو پودر گرافن اکساید

فروش مستقیم نانو پودر گرافن اکساید مجموعه ما فروش نانو پودر گرافن اکساید را به صورت مستقیم در دستور کار خود قرار داده است.این گرافن با خلوص بالا و گرافیکی است که دارای بهترین خواص است. برای تولید  الکترودهای باتری، صفحه های لمسی، سلول های خورشیدی، صفحات الکترونیک دیجیتال و آنالوگ با فرکانس بالا یا کامپوزیت های پیشرفته برای هوانوردی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید