بزرگترین تولید کننده انواع نانو آلومینا در کشور

بزرگترین تولید کننده انواع نانو آلومینا، انواع پودر نانو باکیفیت را در کشور تولید می کند. میزان تولید محصولات نانو آلومینیم، در کشورمان به مقدار زیادی افزایش یافته است، تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت گسترده دارند و محصولات خود را در بازارهای جهانی می فروشند.

بزرگترین تولید کننده  انواع نانو آلومینا در کشور

بزرگترین کارخانه تولید کننده نانو آلومینا در ایران

بزرگترین کارخانه تولید کننده نانو آلومینا در ایراندر بزرگترین کارخانه تولید کننده نانو آلومینا در ایران، انواع پودر نانو، ذرات نانو آلومینا، پودر آلومینا در شکل های متفاوت با کارایی های متنوع تولید می شوند.

انواع پودر آلومینا به دلیل دو ویژگی خاص، سختی بالا و مقاومت در برابر سایش، به عنوان وسیله ای برای برش استفاده می شود. این ذرات دراندازه های نانو و میکرو تولیدشده و برای پوشش استفاده می شوند.  این محصولات به خاطر  ویژگی هایی که دارند، در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد های ذرات آلومینا بسیار زیاد است که این کارایی ها عبارت اند از: در کارخانه های کشورمان برای تولید شیشه های مقاوم و نشکن از ذرات آلومینا استفاده می شود، پس این محصول در شیشه سازی نقش با ارزش و مهمی دارد. یکی دیگر از کارایی های ذرات آلومینا، استفاده به عنوان پوشش های مختلف به دلیل محکم و مقاوم بودن این ذرات در برابر سایش و خراش می باشد. برای تولید وسایل برش، ذرات آلومینا را به کار می برند. ذرات آلومینا در تولید سرامیک دیرگداز و نسوز،آجر و گل نسوز، دیواره کوره نسوز  نقش پراهمیتی دارد. 

نانو پودر آلومینا و کاربرد های منحصر به فرد آن

نانو پودر آلومینا و کاربرد های منحصر به فرد آنکاربرد نانو ذرات در صنایع مختلف، فراوان شده است. پودر نانو آلومینا کاربرد های خاص و منحصربه فردی دارد که به خواص نانو آلومینا مربوط می شود. 

پودر آلومینا در کشورما و کشورهای جهان شهرت زیادی دارد، این ترکیب شیمیایی با ارزش از اکسیدن کردن فلزآلومینیوم در کارخانه ها، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز تولید می شود، فرمول شیمیایی این پودرهای نانو، Al2O3 می باشد، دلیل نام این ذرات به خاطر به کارگیری فلز آلومینیوم می باشد. 

فلز پرکاربرد آلومینیوم در صنایع مختلفی در کارخانه ها برای ساخت محصولات دیگر استفاده می شود، برای ساخت بعضی از وسایل، به جای به کاربردن فولاد که وزن بسیار زیادی دارد، از فلز های آلومینیم که وزن کم ولی خواص مشابه با فولاد را دارند، استفاده می کنند. فلز های آلومینیوم را به شکل های دیگری در می آورند، مثل پودر آلومینا که کاربرد های متنوعی در صنعت دارد.

قیمت روز نانو پودر آلومینا آلفا و گاما در ایران

قیمت روز نانو پودر آلومینا آلفا و گاما در ایران

قیمت نانو سیلیکا،قیمت نانو آلومینا، نانو آلومینا گاما با یکدیگر فرق می کنند، قیمت این محصولات در ایران بستگی به کیفیت و مرغوبیت آنها دارد. قیمت روز نانو پودر آلومینا آلفا و گاما در ایران ثابت نیست و دچار نوساناتی می باشد. به دلیل اینکه کاربردهای نانو ذرات اکسید آلومینیوم یا همان ذرات آلومینا در صنعت و پژوهش بسیارشده است، قیمت این ذرات افزایش یافته است.

استفاده های این ذرات در بسیاری از محصولات کارخانه ای به چشم می خورد که عبارت اند از: برای تولید رنگ، ایجاد لاستیک های مختلف، مقاوم کردن پلاستیک ها در مقابل حرارت و سایش، تولید ماده ضد آب پیشرفتهکاتالیزور و حامل کاتالیزور، تولید کردن سرامیک های  شفاف،  ساخت لامپی با فشار بالا، ایجاد محصولات شیشه ای،  مواد بسته بندی، ابزار برش، بوته با خلوص بالاسیم پیچ محور، بمباران هدف، لوله کوره مواد مورد استفاده در پرداخت کاری، محصولات شیشه ای، محصولات فلزی و پلاستیکی 

از عوامل دیگر تعیین کننده قیمت ذرات آلومینا در فاز های مختلف، کیفیت و مرغوبیت این ذرات ساخته شده است. هرچه قدر این ذرات درجه یک تر و ویژگی های خاص قوی تری داشته باشند، قیمت بیشتری هم در صنعت و کارخانه ها خواهند داشت، قیمت این ذرات در فاز های متنوع باهم فرق می کند. 

فروش نانو ذرات آلومینا به صورت کلی و جزئی

فروش نانو ذرات آلومینا به صورت کلی و جزئیفروش و توزیع ذرات نانو آلومینا به صورت کلی و جزئی در مراکز و نمایندگی های این محصولات، انجام می شود. 


از پودر آلومینا می توان به تولید فلز آلومینیوم  در کارخانه ها و کارگاه ها پرداخت. این محصول ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و اگر به شکل اکسیدی هم باشد، کارایی های متنوعی دارد. فاز های آلومینا باهم خیلی فرق نمی کنند، تقریبا مشابه یکدیگر هستند. ویژگی های پودر آلومینا شامل:  از نظر حرارتی بسیار رسانا می باشد، بسیار سخت است، در برابر سایش ها مقاوم می باشد، در اثر مواد شیمیایی مختلف از بین نمی رود، در مقابل خوردگی هم بسیار مقاوم است، این پودر پرکاربرد در مقابل فرسایش مقاومت دارد، یک پوشش عایق حرارتی و الکتریکی محسوب می شود

جامع ترین بانک فروش مواد نانو در کشور

جامع ترین بانک فروش مواد نانو در کشورتعداد زیادی شرکت نانو ذرات، در شهر های ایران ایجاد شده است که، در این شرکت ها انواع پودر نانو با کارایی های متفاوت به مشتریان عرضه می شوند. 

ذرات اکسیدی آلومینیم، در دو فاز موجود می باشند که شامل: آلفا آلومینا و گاما آلومینا می باشند. فاز آلفا نسبت به گاما  پایدار تر می باشد.مساحت سطح ذرات آلومینا گاما، از فاز آلفای آن بیشتر می باشد. ذرات در فاز آلفا به همدیگر فشرده شده اند ولی در فاز گاما، این گونه نیست و بایکدیگر فاصله دارند و جدا از هم هستند، طوری که فضای خالی ایجاد کرده اند. تمام این فاز های آلومینا خاصیت های مشابهی دارند که عبارت اند از: نیمه رسانا هستند، میزان شوک پذیری بالایی دارند، اپتیکی هستند. این ذرات در صنایع سرامیک نسوز کشورمان  و لنزاپتیکی، مواد مغناطیسی، همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید کاتالیست ها کاربرد دارند. 

خرید پودر نانو ذرات آلومینا با قیمت ارزان

خرید پودر نانو ذرات آلومینا با قیمت ارزانبرای خرید پودر نانو ذرات آلومینا با قیمت ارزان می توانید به سراغ اینترنت و فروشگاه های مجازی بروید، در این سایت های فروش اینترنتی، انواع پودر ها با کیفیت ها و قیمت های متنوع  در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند. 

ذرات نانو دمای ذوب بسیار زیادی دارند، طوری که در دمای  2054 درجه سانتیگراد هم از نظر شیمیایی تغییر نمی کنند، به همین دلیل از این ذرات استفاده های زیادی در جاهایی می شود که نیازبه تحمل دما است. در صنعت برای ایجاد پایه کاتالیست، کاشت بیولوژیکی از این محصولات نانو آلومینیوم استفاده می شود.
در میان تمام اکسیدها، ذرات آلومینا در فاز های مختلف، میزان سختی،استحکام ومقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش دارند، به همین خاطر در ساخت 
ساینده و یاتاقان و ابزار های برش در صنعت از آنها استفاده می شود. تعدادی از تولید کننده ها برای ساخت سنگ های قیمتی برای استفاده در دستگاه های لیزری، عناصری مثل کروم و تیتانیوم را با ذرات آلومینا ترکیب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید