نانو لوله کربنی خالص سازی و عامل دار شده

نانو لوله کربنی عامل دار شده

نانو لوله ی کربنی عامل دار شده و کربنات سدیم آزمایشگاهی خاصیت های منحصر به فردی دارند که باعث شده تا استفاده های گوناگون از آن ها شود و کاربرد های مختلف داشته باشند. سطح این نانو لوله های کربنی آب گریز است به همین دلیل میل به تجمع دارند.

نانو لوله کربنی خالص سازی و عامل دار شده

خالص سازی و عامل دار کردن نانو لوله های کربنی

خالص سازی و عامل دار کردن نانو لوله های کربنینانو لوله عامل دار

سطح این نانو لوله کربنی عامل دارو کلسیم کربنات ازمایشگاهی با گروه های عاملی متفاوت اصلاح می شوند زیرا در این صورت پراکندگی در محلول ها و پلیمرها بهتر صورت می گیرد. قبل از اینکه عمل، عامل دار سازی را انجام دهیم ابتدا لازم است که ناخالصی‌ های حین سنتز، خالص سازی نانو لوله ها را حتما حذف کنیم. به روش های فیزیکی خالص سازی کامل انجام نمی شود. چون اکثر مواقع روش های شیمیایی به همراه روش‌ های فیزیکی انجام می شوند. نانو لوله ها در حین انجام خالص سازی شیمیایی عامل دار می شوند. نانو لوله ها به دو روش کووالانسی و غیرکووالانسی عامل دار می شوند و به این دو دسته تقسیم می شوند. اکسیداسیون شیمیایی بهترین روش برای ایجاد کردن گروه های عاملی دارای اکسیژن است. عواملی که بر گروه های عاملی درست شده تاثیر می گذارند عبارت اند از : دما، نوع، زمان و غلظت اکسنده‌ها و روش اکسیداسیون. بر روش های خالص سازی و عامل دار کردن نانو لوله های کربنی و عوامل تاثیر گذار بر اکسیداسیون نانو لوله ها، تحقیقات انجام شده است و بر اساس نتیجه گیری بدست آمده مشخص شده است که در منابع معتبر علمی، بررسی شده‌اند.

مشخصات لوله های کربنی عامل دار شده

مشخصات لوله های کربنی

ساختار های نانو لوله های کربنی عامل دار به صورت حلقوی تو خالی و تشکیل شده از اتم های کربن هستند که به شکل تک جداره یا چند جداره ظاهر می شوند. و خاصیت فلزی و شبه رسانایی نیز دارند. نانو لوله های عامل دار سطح ویژه بسیار بالایی دارند که از نفوذ ناپذیری و حرارت خوبی و پایداری مکانیکی بالایی برخوردار هستند. نانو لوله های عامل دار دارای تخلخل های بسیار کوچکی هستند. نانو لوله ها سطح داخلی صافی دارند که به همین دلیل غشا های نانو لوله شدت جریانی بیشتر یا یکسانی نسبت به تخلخل های بزرگ تر دارند. نانو لوله عامل دار شده بسیار بادوام هستند و در مقابل گرما مقاومت نشان می دهند و تمیز کردن آن ها و استفاده دوباره از آن ها در فرایند های تصفیه ای مثل آب و فاضلاب کار بسیار ساده ای است. در داخل نانو لوله های عامل دار غشاهایی وجود دارد که باکتری ها و ویروس ها، ترکیبات آلی و کدورات خلاصه همه ی آلودگی های آب را از بین می برد. این مولکول های استوانه ای به شکل خواص نو ظهوری هستند که در کاربرد نانو تکنولوژی، الکترونیک و دیگر زمینه های دیگر پتانسیل مفیدی در علم را دارند. شکل لوله ای نانو کربنی عامل دار شده از دیگر شکل های آن (ورقه های گرافیتی)  مطلوب تر و بهتر است. چون ساختار لوله ای باند های غیر پیوندی و معلق ندارد باعث می شود که ساختار انرژی کمتری داشته باشد. لوله های کربنی رسانای گرمایی پرکاربردی هستند که دارای مقاومت کششی بالا، قابلیت ارتجاع، استحکام غیر عادی و خاصیت های الکتریکی بسیار خوبی هستند. نانو تیوب ها ساختار شش ضلعی هستند که فرم لوله ای دارند. صفحات گرافیتی که به شکل لوله درآمده اند را نانو تیوب یا نانو لوله می گویند. طبق محور چرخش صفحه ها نانو تیوب ها به دو دسته رسانا و نيمه رسانا تقسیم می شوند. در سطح بیرونی این لوله ها حرکت موجی الکترون ها صورت می گیرد و دارای سه پیوند کربن و یک اوربیتال خالی p می باشد. نانو تیوب ها خاصیت های منحصر به فرد و ویژه ای دارند که می توان به استحکام کششی خوب و طبیعت کربنی بودن نانو تیوب ها اشاره کرد که باعث شده اند شاهد تحقیقات مهمی در کارایی و پرباری روش های رشد نانو تیوب ها بشویم. بر روی ساختار های اتمی و الکترونیکی نانو تیوب کارهای عملی و نظری بسیاری انجام شده است. و تلاش های زیادی برای کمک کردن و رسیدن به خواص مکانیکی از جمله استحکام کششی، ساز و کار عیب ها و تاثیر تغییر شکل نانو تیوب ها بر خواص الکتریکی انجام شده است. از این نوع لوله ها استفاده های مختلف می شود.

لیست قیمت لوله های کربنی

لیست قیمت لوله های کربنی قیمت نانو لوله

در فروشگاه تماد کالا انواع و اقسام مختلف نانو لوله های کربنی پیدا می شود که می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. شرکت های بزرگ اینترنتی وجود دارد که در زمینه ی ارائه ی خدمات نانو لوله کربنی عامل دار شده و در زمینه فروش مواد شیمیایی و صنعتی و آزمایشگاهی کار می کنند. و نیاز مشتری را در نظر می گیرند و محصولات با قیمت مناسب تولید می کنند. قیمت نانو لوله مانند سایر کالاهای جهان به کیفیت آن بستگی دارد. نانو لوله کربنی خوب با قیمت مناسب متقاضی بیشتری پیدا می کند. قیمت نانو لوله کربنی با هم دیگر متفاوت است زیرا انواع مختلف نانو لوله وجود دارد که باعث تفاوت در قیمت های آن ها شده است. برای خرید نانو لوله کربنی با قیمت عالی باید به مراکز معتبر مراجعه کرد.

مرکز فروش انواع نانو لوله

فروش نانو لوله

انواع نانو لوله وجود دارد که یکی از آن ها نانو تیوب چند دیواره ای است که از الیاف گرافیتی تشکیل شده است و نانو تیوب تک دیواره ای که از الیاف فولرن ساخته شده است. قطر نانو تیوب های تک دیواره یک تا دو نانو متر می باشد. اما نانو تیوب چند دیواره ای آن دارای دیوار های ضخیم است و چندین استوانه دارد که به فاصله ی سی و چهار نانو متر از هم جدا اند. نانو تیوب های تک جداره به سه دسته مهم تقسیم می شود که شامل دسته صندلی، کایرال، که این دو دارای خواص فلزی می باشند و دیگری زیگزاگ که نیم رسانا ویژگی آن است. نانو لوله های کربنی عامل دار شده به راحتی در بازار یافت می شوند و شرکت های بزرگ و معتبر زیادی نانو لوله کربنی را تولید و عرضه می کنند. مشتریان برای دسترسی به این وسیله ها باید به مراکز فروش مراجعه نمایند و یا به صورت اینترنتی نانو لوله کربنی را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید