مرکز پخش نانو دی اکسید تیتانیوم

نانو دی اکسید تیتانیوم یا همان تیتانیوم دی اکسید و با نام تجاری تیتانیا شناخته می شود یکی از پرکاربرد ترین ماده صنعتی شناخته شدن و کم خطر برای انسان و محیط زیست می باشد و دارای استفاده های صنعتی بی شماری می باشد.

می توان به استفاده در صنایع غذایی، استفاده به عنوان پوشش برای جلوگیری از خورده شدن فلزات، حذف آلاینده ها، استفاده در لامپ های خورشیدی و غیره اشاره نمود که مراکز زیادی در پخش نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم فعالیت می کنند و از طریق فضای مجازی اقدام به معرفی محصولات خود نموده اند.

مرکز پخش نانو دی اکسید تیتانیوم

بررسی خاصیت نانو دی اکسید تیتانیوم

بررسی خاصیت نانو دی اکسید تیتانیوم نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در طبیعت به سه حالتروتیل، آناتاز و بروکیت به شکل بلور های سفید رنگ دارای خواص فیزیکی متفاوت وجود دارد.

از جمله واکنش پذیری شیمیایی متفاوت، ضریب دی الکتریک متفاوت و ضریب شکست مختلف که در انها فاز روتیل پایدارتر از دو فاز دیگر است اما فاز آناتاز بیشترین کاربرد را دارد.

به علت خاصیت ذاتی این ترکیب بیشتر به عنوان فوتوکاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است و دارای خواص دیگری همانند نیمه هادی، دی الکتریک، قیمت کم و دارای ثبات بالا می باشد که در کاربرد های گوناگونی به کار می رود.

از جمله کاربرد های آن به علت بی خطر برای سلامت انسان و محیط زیست استفاده در لوازم آرایشی همانند کرم های ضد آفتاب، الکترود ها، باتری های لیتیومی، سل های خورشیدی حساس به رنگ، به عنوان پر کننده، به عنوان حسگر گازی، پیگمنت برای رنگ و غیره اشاره نمود.

پخش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید به صورت آنلاین انجام می شود و محققان، صنعت کاران و تولید کننده های حوزه های مختلف که به این ماده نیاز دارند از طریق ارتباط مستقیم با وارد کننده ها با حذف واسطه ها صورت می گیرد.


توزیع کننده نانو دی اکسید تیتانیوم

توزیع کننده نانو دی اکسید تیتانیوم توزیع کننده نانو با توجه به سایت ها و فروشگاه های آنلاین اقدام به توزیع نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم با در نظر گرفتن درصد خلوص، نوع فاز تیتانیا یا همان تیتانیوم دی اکسید، کیفیت ساختار مطلوب به صورت پودر های بسته بندی شده در مقیاس آزمایشگاهی تا صنعتی از پنج گرم تا صد گرم و یا به صورت عمده نموده اند.

مشتریان و محققان گرامی می توانند با مراجعه به این سایت ها و پس از اطلاع از نحوه ی توزیع، بررسی قیمت و نوع ساختار محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را تحویل بگیرند همچنین بایستی دقت داشته باشند که همراه هر ماده ی شیمیایی بایستی یک دیتا شیت و نمونه ی آنالیز شده باشد چنانچه تطابق نداشته باشد می توان آن را پس فرستاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید