مرکز فروش نانو ذرات زینک اکساید

مرکز فروش نانو ذرات زینک اکساید و کربنات سدیم آزمایشگاهی کلیه فروشگاه های مواد شیمیایی است که این پودر شیری رنگ بسیار ریز را در بسته هایی با وزن های مختلف بفروش می رسانند. نانو ذرات زینک اکساید از قوی ترین نانو ساختارها، نیمه رسانا و بسیار شفاف است، در قدیم به نام توتیا شناخته می شد و اکنون به خاطر خاصیت ضد میکروبی و قیمت پایین آن در اکثر صنایع از قبیل صنعت غذا، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، برق و کاشی سرامیک کاربرد دارد.

مرکز فروش نانو ذرات زینک اکساید

مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتی

مرکز فروش مواد شیمیایی صنعتیمواد شیمیایی صنعتی و کلسیم کربنات ازمایشگاهی را براحتی نمی توان از یک دیگر تفکیک کرد و تنها در آزمایشگاه با تجزیه این مواد می توان به ساختار و اجزای تشکیل دهنده آن ها پی برد.

مواد شیمیایی صنعتی ساختاری ثابت و خواص مشخصی دارند و در طبیعت به صورت ترکیبات شیمیایی، عنصر، یون و آلیاژ وجود دارند. از نظر شکل و حالت متفاوت هستند و به حالات جامد، مایع، گاز و پلاسما یافت می شوند.

مواد شیمیایی به دلیل خواص ناپایدار و خاص خود، شرایط تولید و نگهداری مخصوصی دارند و تنها در آزمایشگاه و زیر نظر متخصصان تولید و بسته بندی می شوند. شرکت های فعال در این حوزه با ده ها سال سابقه و با داشتن تجربه و تخصص مورد نیاز، در آزمایشگاه های مدرن مواد شیمیایی صنعتی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

مواد شیمیایی صنعتی پرکاربردترین مواد موجود در بازار هستند و در صنایع غذایی، دارویی، کشاورز، آرایشی و بهداشتی، ریخته گری، رنگ و رزین، حلال های شیمیایی، تصفیه آب، آبکاری و بسیاری صنایع دیگر بکار می روند.

شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی این مواد را در اندازه ها و مقادیر متفاوت با کیفیت بالا آماده می کنند و در اختیار سفارش دهندگان قرار می دهند. این شرکت ها علاوه بر فروش در داخل کشور در امر صادرات نیز فعال هستند و با بازاریابی مناسب و شناسایی نیاز و ظرفیت تقاضای کشورهای همسایه، انواع مواد شیمیایی مورد نیاز آنان را در حد استاندارد جهانی و تضمین اصالت مواد اولیه تولید و به آن کشورها صادر می کنند.

مهمترین ویژگی های نانو ذرات زینگ اکساید

نانو ذرات خواص و کاربردهای بسیار زیادی دارند، از جمله ویژگی های نانو ذرات زینک اکساید می توان گفت به دلیل خواص بی نظیر فیزیکی و شیمیایی آن در تمام صنایع توسط صنعتگران مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به عملکرد نانو ذرات در زمینه مبارزه با باکتری ها و میکروب ها، این مواد در صنایع غذایی انقلابی بوجود آورده اند بطوری که در تهیه مواد غذایی کنسروی بدون وجود نانو ذرات زینک اکساید امکان سالم سازی و تهیه غذایی سالم و مطمئن امکان پذیر نیست.
از دیگر ویژگی های نانو ذرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش است.
  • اثر ضد خوردگی بر روی مواد ایجاد می کند.
  • هم خاصیت بازی دارد و هم خاصیت قلیایی و بعنوان یک آمفوتر با هر گونه ماده شیمیایی واکنش نشان می دهد.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد.
  • در الکل و آب حل نمی شود.
  • مهمترین خاصیت آن ضد باکتری بودن آن است.
  • روش سنتز نانو ذرات زینک اکساید به‌عنوان یک واکنش محافظ محیط زیست، جایگزین مناسبی برای روش‌های شیمیایی و فیزیکی شناخته شده است.
  •  در مواد محافظت آتش و وسایل کمک‌های اولیه استفاده می‌شود.
  • در حال حاضر از نانو ذرات زینک اکساید به عنوان افزودنی در
    رنگ‌های پودری و منسوجات از جمله فرش، لباس و غیر برای ضد باکتری کردن
    آن‌ها استفاده می‌شود.
  • ظرفیت بالای آن در مقابل حرارت باعث شده در صنعت برق بعنوان پوششی عایق و نارسانا از آن استفاده شود.
  • در تولید نانو تسمه، از این نانو ذره استفاده می شود و در صنعت اپتیک و الکترواپتیک کاربرد دارد، و همچنین بعنوان کاتالیزور استفاده می گردد.

برای تولید نانو ذره با روش اکسیداسیون، فلز روی در کوره به صورت مذاب در
می آید و سپس جوشانده می شود، بخار بدست آمده به وسیله مکنده وارد دستگاه
سرد کننده شده و
حین سرد شدن به زینک اکساید با درجه خلوص و کیفیت بالا تبدیل می شود،
مواد بدست آمده به آسیاب های مخصوص که قدرت خرد کنندگی در حد نانومتر
دارند، منتقل شده و در آن جا بسیار خرد و ریز شده و آماده ی بسته بندی می
شود.

چگونگی عملکرد نانو ذرات زینک اکساید

چگونگی عملکرد نانو ذرات زینک اکسایدنانو ذرات زینک اکساید قادر است رشد و نمو باکتری های بیماری زا را کند و در نهایت این باکتری ها را نابود گرداند. به صورت موردی در حوزه صنایع غذایی، نانو ذرات زینک اکساید بر روی باکتری های باسیلوس که در اکثر مواد غذایی وجود دارد، فعل و انفعالاتی ایجاد می کند و موجب کاهش و نهایتا نابودی این باکتری می شود.

در زمینه پزشکی از خاصیت آنتی اکسیدانی نانو ذرات زینک اکساید استفاده می کنند. این نانو ذره سنتز شده در غلظت پایین قادر است سلول های سرطانی را مهار کند ولی بر سلول های نرمال اثر مخرب نداشته باشد، در نتیجه نانو ذرات کاندید مناسبی برای درمان سرطان شناخته می شود.

یکی از عوامل مهم بیماری های پوستی اشعه ماوراءبنفش خورشید است که قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید سبب بروز ابتلا به سرطان پوست می گردد، برای حل این مشکل راه چاره استفاده از کرم های ضد آفتاب است. یکی دیگر از کاربردهای فناوری نانو ذرات در صنعت آرایشی و بهداشتی، استفاده
از نانو ذرات زینک اکساید در تولید کرم های
ضد آفتاب می باشد که با عملکرد خود و اثر بر روی عناصر دیگر باعث می شود اثر سفیدی
بر روی پوست بعد از استفاده از کرم باقی نماند و مانع جذب کرم به وسیله پوست شده و ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند.

در صنعت کشاورزی، استفاده از نانو ذرات زینک اکساید باعث افزایش عملکرد،
غلظت و جذب عنصر روی از طریق ریشه و اندام هوایی گیاه می شود. بنابراین
استفاده از نانو ذرات به عنوان یکی از روش‌های جدید باعث بهبود عملکرد و
کیفیت محصولات کشاورزی و کاهش لزوم به استفاده از کودهای شیمیایی می شود.

لیست قیمت نانو ذرات زینگ اکساید

قیمت نانو ذرات تولید داخل از انواع وارداتی آن بسیار ارزان تر است، شرکت های زیادی به تولید این نانو ذره مشغول هستند و با توجه به کیفیت، نوع کاربرد و درجه خلوص آن قیمت محصولات آن ها نیز متفاوت است.

پس از تولید پودر نانو ذرات زینک اکساید، آن را در وزن های مختلف جهت مصارف گوناگون بسته بندی کرده و در بسته های ده گرمی تا یک کیلویی تفکیک و به بازار عرضه می کنند. قیمت هر بسته با توجه به وزن آن تعیین می گردد و خرید در وزن های بالاتر و بصورت عمده سبب کاهش قیمت خرید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید