قیمت فروش نانو مواد صنعتی

قیمت فروش نانو مواد در کشورمان برای خریداران بسیار مناسب است. امروزه انواع نانو ذرات صنعتی کاربرد های فراوانی در کارخانه ها و صنایع مختلف شیمی دارد، به همین دلیل تولید نانو ذرات در کشور بسیار رشد کرده است.

قیمت فروش نانو مواد صنعتی

معرفی انواع نانو ذرات صنعتی

معرفی انواع نانو ذرات صنعتینانو ذرات به ابعاد كمتر از ۱۰۰ نانو متر قطر دارند و معمولاً با كاهش پودر سرامیك یا فلز از طریق آسیاب توپ تولید می شوند ، جایی كه انواع نانو ذرات صنعتی در یك محفظه چرخان از نظر اندازه دقیق تر هستند.  نمونه هایی از ذرات نانوسیلیکا است که در رزین اپوکسی برای کار مهمی استفاده می شود که پیشرفت های مختلفی را در مقابل اپوکسی بدون آزمایش به دست می آورد از جمله: ۵۵٪ سختی شکستگی رزین بالاتر (KIC) ، ۱۷٪ مقاومت برشی ورقه ورقه بالاتر و ۵۹٪ سختی کامپوزیت بالاتر در حالی که باعث کاهش فنر می شود.  ۴۷٪ ، گرمایش ۶۱٪ و انقباض ۳۳٪ نیز شامل می شود.

نانو الیاف دارای قطر کمتر از ۱۰۰ نانومتر و نسبت ابعاد بالا هستند.  یک مثال نانو الیاف کربن (CNFs) است که می تواند طول آن تا ۳۰۰ میکرومتر اندازه گیری شود.  نانو الیاف از انواع فلزات ، سرامیکها ، پلیمرها و مواد طبیعی مانند سلولز و کیتین (پروتئین تشکیل دهنده پوسته های پوسته پوسته) تولید می شوند.  الکترودینگ یک روش تولید رایج است.  نمونه ای از این نانو فیبرهای سلولزی است که برای کامپوزیت های کم وزن و سبک در زره های بالستیک ، فضاپیماها ، بدنه خودرو و فضای داخلی و فضای داخلی هواپیما مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نانو پلاکت ها ۲ پشته نانو مواد هستند که ممکن است از فلزات ، سرامیک یا گرافن ساخته شوند.  گرافن بیشتر در ساخت کامپوزیت ها مورد استفاده قرار می گیرد و از لایه ای از ضخامت تک اتم کربن تشکیل شده است.  نانو پلاکت های گرافن ساخته شده توسط طرحی به قطر ۱-۱۰ نانومتر و قطر ۱-۱۵ میکرومتر توصیف می شوند و در نتیجه نسبت ابعاد تا ۱: ۱۰۰۰ و مساحت های سطحی تا ۷۰۰ متر مربع در گرم ارائه می شود.  شکل پلاکت لبه هایی را فراهم می کند که با سرعت بیشتری برای پراکندگی بهتر در پلیمرها کارایی دارند.

نانو کربن حاوی بسیاری از آلوتروپ ها است.  این عناصر یکسان هستند – کربن (C) – اما با ترتیب های مختلف اتمها (به تصویر زیر مراجعه کنید) و شامل نقاط کربن و گرافن ، صفحات گرافن و پلاکت ها ، و گرافن ها در نانو لوله های کربنی با ابعاد بالا قرار می گیرند (CNTs) –  باکی بال / کره کامل و نانو پیاز چند لایه کره مانند.  CNT ها برای تولید نانورای نوارها شکاف دارند.  CNTs همچنین ممکن است برای استفاده در لمینت های کامپوزیت در الیاف ماکرو مقیاس استفاده شود.

پرکاربردترین نانو ذرات در صنعت

مواد نانو در انواع مختلفی از فرآیندهای تولید ، محصولات و مراقبت های بهداشتی از جمله رنگ ، فیلتر ، عایق و مواد افزودنی روان کننده استفاده می شود.  در مراقبت های بهداشتی ، نانوزیم ها نانو موادی با خصوصیات آنزیمی مانند هستند. آنها نوعی آنزیم مصنوعی در حال ظهور هستند ، که برای کاربردهای وسیعی از جمله بیوسنسینگ ، تجویز زیستی ، تشخیص تومور، آنتی بیوتیک و سایر موارد مورد استفاده قرار گرفته اند.

در رنگ ها از نانو مواد برای بهبود محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و بهبود سهولت نظافت استفاده می شود.فیلترهای با کیفیت بالا ممکن است با استفاده از نانوساختارها تولید شوند ، این فیلترها قادر به حذف ذرات به اندازه ویروس هستند همانطور که در فیلتر آب ایجاد شده توسط دستگاه مشاهده می شود.  در زمینه تصفیه هوا ، از فناوری نانو برای مقابله با گسترش MERS در بیمارستانهای عربستان سعودی در سال ۲۰۱۲ استفاده شد. مواد نانومواد در فن آوری های عایق مدرن و ایمن انسان مورد استفاده قرار می گیرند.

در گذشته در عایق های آزبست یافت می شدند. به عنوان یک افزودنی روان کننده ، مواد نانو توانایی کاهش اصطکاک در قسمتهای متحرک را دارند.  قطعات فرسوده این مواد همچنین با نانوذرات ناهمسانگرد خود جمع آوری شده به نام TriboTEX قابل ترمیم هستند. از نانو مواد نیز می توان در برنامه های کاتالیزور سه طرفه (TWC) استفاده کرد.  مبدلهای TWC از این مزیت برخوردار هستند که می توانند انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx) را کنترل کنند ، که پیشرو در باران اسیدی و دود هستند. در ساختار پوسته هسته ای ، نانو مواد محافظی برای محافظت از فلزات نجیب مانند پالادیوم و ردیوم برای پوسته  مورد استفاده قرار می گیرند وظیفه اصلی این است که از تکیه گاهها می توان برای حمل مؤلفه های فعال کاتالیزور ، ساختن آنها به شدت پراکنده ، کاهش استفاده از فلزات نجیب ، افزایش فعالیت کاتالیزورها و بهبود قدرت مکانیکی استفاده کرد.

لیست قیمت فروش نانو مواد

لیست قیمت فروش نانو موادهدف از هر روش مصنوعی برای نانو مواد ، به دست آوردن موادی است که ویژگی هایی از خود نشان می دهد که در نتیجه مقیاس طول مشخصه آنها در محدوده نانومتر (۱ – ۱۰۰ نانومتر) است.  بر این اساس ، روش مصنوعی باید کنترل اندازه را در این محدوده نشان دهد تا بتوان به یک خاصیت یا ویژگی دیگر دست یافت.  اغلب روشها به دو نوع اصلی “پایین به پایین” و “بالا به پایین” تقسیم می شوند.

مواد نانو مواد به طور کلی از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده اند: یک بخش فلزی و مولکولهای آلی.  بعلاوه ، نانو ذرات دارای خواص نوری منحصر به فرد هستند که به دلیل اندازه نانو ذرات ذره و نسبت سطح به حجم بسیار زیاد ایجاد می شود که تفاوت زیادی با مواد ماکروسکوپی دارد.  بنابراین اندازه و ساختار نهایی نانو ذرات فاکتورهای مهمی هستند که کارایی کار را کنترل می کنند.  نانو مواد سبز اغلب در سیستمهای مختلف طب سنتی برای معالجه تعدادی از بیماری ها استفاده می شود.  از این رو توصیف و کنترل کیفیت مخلوط های پیچیده مانند فرمولاسیون ها یا آماده سازی های درمانی مهم است.

در این زمینه ، طیف سنجی روشی مهم برای توصیف نانو مواد در فرمولاسیون ها یا نانو لوله ها است و بینش مهمی در مورد اندازه ، شکل ، ساختار و شیمیایی ارائه می دهد. تکنیک های طیف سنجی بر اساس خصوصیات فیزیکوشیمیایی نقش مهمی در توصیف نانو ذرات سنتز بیولوژیکی دارند و اطلاعات قابل توجهی در مورد استفاده از نانو ذرات با طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهند.  بنابراین طیف سنجی با شناسایی و ارزیابی نانو ذرات باعث افزایش صعودی در تحقیقات فناوری نانو شده است.

چگونگی تولید نانو ذرات

در اصل نانو مواد را اینگونه توصیف می کنند که یک واحد  اندازه کوچک (حداقل در یک بعد) بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر (تعریف معمول نانو [۱]) که در کلوین اندازه گیری شده است.

تحقیقات نانو مواد با استفاده از روش علمی مبتنی بر مواد به فناوری نانو می انجامد و باعث پیشرفت در اندازه گیری مواد و سنتز مواد می شود که در حمایت از تحقیقات میکروسکوپی توسعه یافته اند.  مواد با ساختار در مقیاس نانو اغلب دارای خواص نوری ، الکترونیکی یا مکانیکی منحصر به فرد هستند. نانو مواد به تدریج در حال تجاری شدن می شوند و به عنوان کالا شروع به ظهور می كنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید