قیمت فروش نانو مواد در تهران

 

امروزه کلمه‌ی نانو یا نانو تکنولوژی را حتما شنیده‌اید. شاید
اکثر مردم اطلاعات چندانی راجب کاربرد نانو مواد و قیمت نانو مواد نداشته باشند. این نکته لازم به ذکر است که، نانو مواد یکی از پرکاربردترین عناصر موجود در زمینه ی صنعت‌های امروزی است. جالب است بدانید، نانو مواد جهش بزرگی را در پیشرفت 
علم و تکنولوزی ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید
اطلاعات بیشتری راجب نانو و حتی قیمت فروش نانو مواد در تهران داشته باشید. توضیحات ما را از دست
ندهید.

قیمت فروش نانو مواد در تهران

همه چیز درباره نانو مواد

همه چیز درباره نانو مواد

نانو
مواد یا همان نانو تکنولوژی. رشته ای از فناوری است، که حداقل این اسم یک بار به
گوشتان خورده است
رشته ای از
علم کاربردی و فناوری و توسعه است، که اکثر پیشرفت‌های امروزی مدیون این عنصر
پرکاربرد هستند. بحث اصلی نانو، مهار یک ماده بسیار کوچیک که در ابعاد کمتر از یک
میکرومتر حدودا ببین 1تا 100 نانومتر است. وجه تمایز این بحث که این را از سایر
عناصر جدا می کند، بحث نانو ساختار یا همان نانو مواد خودمان است. در حقیقت نانو یک
تکنولوزی بسیار کاربردی برای فهم استفاده از کاربرد ساختار بسیار کوچیک مواد می
باشد. به گفته‌ی برخی از دانشمندان صعنت یا همان فناوری، نانو مواد موج چهارم همان
انقلاب صنعتی است، که در تمام گرایش های علم و دانش کاربرد دارد. فناوری نانو
مواد با سرعت زیادی در حال توسعه می باشد. فناوری نانو مواد همان طور که در مطالب
بالا گفتیم کاربرد های فراوانی دارد، که بیشترین کاربرد آن در زمینه ی مقاومت،
توان و شکل پذیری مصالح جلوه کرده است
نانو مواد
یا همان نانو فناوری یک علم میان رشته ای است و به شاخه های از علم مانند: کاربرد
فیزیک یا همان فیزیک کاربردی، مکانیک و … مربوط می‌شود
.

 

مهم ترین کاربرد های نانو مواد

نانو مواد همان طور که در توضیحات بالا به صورت مختصر اشاره ای کردیم، این فناوری کاربرد و استفاده های زیادی دارد. که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • کاربر رایج آن در مهندسی ساختمان 
  • استفاده ی آن در مهندسی کشاورزی 
  • کاربرد نانو مواد در دانش مکانیک 
  • استفاده در مهدسی برق 

نانو در صنعت ساختمان : 

همان طور که در مطالب بالا مطالعه کردید، نانو مواد یکی از کاربرد های مهم آن در زمینه‌ی ساختمان و ساخت و ساز است. از نمونه استفاده های نانو مواد در صعنت ساخت و ساز استفاده از آن در رنگ، شیشه، عایق های محافظتی، بتن و حتی کاشی و سرامیک می توان نام برد. نانو مواد یا همان نانو تکنولوژی از جمله مزایایی مانند: بالابردن کیفیت محصول، بهینه سازی مصرف انرژی و بهینه سازی در هزینه‌های ساختمانی را به خود اختصاص داده است.

نانو مواد در صنعنت کشاورزی:

نانو مواد به مراتب در زمینه ی کشاورزی هم تاثیر خود را گذاشته است. به گونه‌ای که می توان از رایج کاربردهای این فناوری در این دانش مهم مانند: انتقال ژن ها از گیاهی به گیاه دیگر با استفاده از نانو مواد، استفاده از آن در تولید کود ها و سموم با خطرات بسیار کم، استفاده از آن برای بازیافت صحیح پسماند و ضایعات محصولات کشاورزی و … می توان نام برد.

فناوری نانو در علم مکانیک:

از نانو مواد در دانش مکانیک هم استفاده های زیادی می شود. از جمله این استفاده ها نانو در علم مکانیک می تواند به، استفاده ی نانو در افزایش انرژی موتور، استفاده آن در کاهش انرزی و سوخت و … اشاره کرد.

نانو نکنولوژی در صنعت برق:

نانو مواد در زمینه ی صعنت برق هم کاربرد و استفاده های زیادی دارد که عبارت اند از:

  • بالابردن توان و تولید
  • افزایش بهره‌وری از وسایل و تجهیزات در صنعت برق
  • کاهش هدر رفتن برق در هنگام انتقال و توزیع نیرو
  • تولید تجهیزات مورد نیاز در صنعت برق با کارایی بالاتر و هزینه ی کمتر
  • افزایش راحتی در بهره‌وری، نگهداری و تعمیر تجیهرات صنعتی

در کاربرد از جمله دیگر کاربردهای نانو مواد می توان به کاربرد آن در لوله ی کربنی، کاربرد آن در افزایش باتری های لیتیومی تا 10برابر قدرت نگه داری، استفاده ی آن در صفحه های لوله ی کربنی، استفاده از آن برای به دام انداختن نشتی نفت با اضافه کردن بورون به نانو لوله ها نام برد.

فروش نانو مواد در تهران

فروش نانو مواد در تهرانبا توجه مطالبی که در بالا گفته شد، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ما چگونه از نانو مواد استفاده می کنیم و این محصول یا فناوری چگونه در بازار عرضه می شود؟ شرکت ما در سایت خود این امکان کسب اطلاعات را برای شما فراهم کرده است.

نانو مواد به شکل های گوناگونی خرید و فروش می شود. که اغلب به صورت مایع و پودر می باشد. در اینجا برای آشنایی شما از چگونگی خرید و فروش این محصول، چند نمونه از نوع محصولاتی که با نانو درست شده اند را نام می بریم: پودر اکسید آلومینیوم و کاربر آن در ریخته گری، نانو اکسید مس و کاربرد آن در ضدعفونی، نانو گرافن و کاربرد آن در تجهیزات الکترونیکی زیستی و دارو سازی، نانو پودر اکسید آهن و کاربرد آن در تثبیت آنزیم و نانو آهن و کاربرد آن در تصفیه ی آب.

با توجه به نکات ذکر شده در بالا مطالبی را راجب نحوه ی فروش نانو مواد در تهران به دست آوردید. اگر می خواهید راجب قیمت نانو پودر هم اطلاعاتی داشته باشید، ادامه‌ مطالب را از دست ندهید.

قیمت خرید نانو مواد و نانو پودر

با توجه به گفته‌های بالا تا کنون باید با نحوه ی فروش نانو پودر و نانو مواد در بازار آشنا شده باشید، اما هدف ما در این اینجا دادن اطلاعاتی به شما راجب قیمت خرید نانو مواد یا نانو پودر را در بازار است. نانو مواد اشکال مختلفی دارد، هم می تواند به صورت محلول مایع به عنوان ضدعفونی کننده استفاده شود و هم می تواند به صورت نانو پودر مانند پودر مس که همان نانو اکسید مس یا مانند، نانو گرافن مورد استفاده ی شما قرار بگیرد. همانگونه که  متوجه شده اید، استفاده ی نانو به صورت غیر مستقیم، یعنی استفاده نانو در محصولاتی که استفاده می کنیم صورت می پذیرد و استفاده ی مستقیم که بخواهیم از خود نانو به صورت مستقل استفاده کنیم را ندارد. با توجه به این نکته، نانو بسته به استفاده و کاربرد خود در تولید ممحصولات و تعمیر تجهیرات قیمت های متفاوتی دارد. اگر قصد خرید محصولات نانود مواد یا نانو پودر را دارید، به سایت سری بزنید. شرکت ما با در نظر داشتن راحتی و رضایت شما تولید کننده و مصرف کننده این امکان را در سایت خود برای شما فراهم کرده است که، خریدی مطمئن و با کیفیت از محصولات نانو داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید