قیمت خرید نانو ذرات گرافن

قیمت نانو ذرات گرافن بسیار با یکدیگر متفاوت می باشد، امروزه فروش نانو ذرات گرافن و خرید نانو ذرات گرافن در کشورمان افزایش یافته است. ذران نانو گرافن کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارند.

قیمت خرید نانو ذرات گرافن

ذرات گرافن و شناسایی خواص و کاربردهای آن

ذرات گرافن و شناسایی خواص و کاربردهای آن گرافن اینفوگرافیک

 ما یک اینفوگرافیک را جمع آوری کرده ایم که خواص کلیدی ، حقایق و مناطق کاربردی گرافن را بطور خلاصه خلاصه می کند.  برای بزرگنمایی کلیک کنید و در جاسازی و اشتراک گذاری احساس راحتی کنید.

 گرافن به دلیل ترکیبی منحصر به فرد از خواص عالی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نانومواد ظهور کرده است: نه تنها یکی از باریک ترین بلکه قوی ترین مواد است.  گرما را بهتر از سایر مواد انجام می دهد.  این هادی بزرگ برق است؛  از نظر نوری شفاف و در عین حال آنقدر متراکم است که برای گازها غیرقابل نفوذ است – حتی هلیوم ، کوچکترین اتم گاز ، نمی تواند از آن عبور کند.

 این خواص شگفت انگیز و عملکرد چند منظوره آن ، گرافن را برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی اعم از الکترونیک گرفته تا اپتیک ، سنسورها و بیودیزکها مناسب می کند.

 کربن به اشکال مختلف (به اصطلاح آلوتروپ ها) می آید ، از گرافیت موجود در مدادها تا گران ترین الماس های جهان.  در سال 1980 ، ما فقط از سه شکل اساسی کربن ، یعنی الماس ، گرافیت و کربن آمورف می دانستیم.  سپس ، فولرین ها و نانولوله های کربن کشف شدند و در سال 2004 ، گرافن به این باشگاه پیوست.

 قبل از نشان دادن گرافن برای اولین بار توسط آندره گایم و کنستانتین نووسلوف ، دو فیزیکدان دانشگاه منچستر ، در سال 2004 (که آنها در سال 2010 جایزه نوبل را دریافت کردند) دانشمندان معتقدند که مواد کریستالی 2D کاملاً سخت ترمودینامیکی ناپایدار بوده و نمی توانند وجود داشته باشند.

 

بررسی اثرات ضد باکتریایی ذرات نانو گرافن

نانو ذرات گرافن چیست؟

 گرافن نامی برای یک ورقه لانه زنبوری به ضخامت اتم از اتم های کربن است.  این ساختمان برای سایر مواد گرافیکی (از آنجا که یک اتم کربن معمولی قطر حدود 0.33 نانومتر دارد ، در حدود 3 میلیون لایه گرافن در 1 میلی متر گرافیت وجود دارد).

 از الماس سخت تر و از جنس لاستیک سخت تر است.  سخت تر از فولاد و در عین حال سبک تر از آلومینیوم است.  گرافن قوی ترین ماده شناخته شده است.

 برای این امر چشم انداز: اگر یک ورق از فیلم چسبنده (مانند فیلم بسته بندی آشپزخانه) به اندازه یک لایه ی بکر گرافن استحکام داشته باشد ، برای سوراخ کردن آن نیاز به نیرویی است که توسط یک توده 2000 کیلوگرمی یا یک ماشین بزرگ انجام می شود.  با یک مداد

 گرافن دارای خصوصیات شگفت انگیز دیگری است: تحرک بالای الکترونی آن 100 برابر سریعتر از سیلیکون است.  این گرما 2 برابر بهتر از الماس را انجام می دهد.  رسانای الکتریکی آن 13 برابر بهتر از مس است.  این تنها 2.3٪ از نور منعکس کننده را جذب می کند.  غیرقابل نفوذ است به طوری که حتی کوچکترین اتم (هلیوم) نمی تواند از یک ورقه گرافن تک لایه عاری از نقص عبور کند.  و مساحت بالای آن 2630 متر مربع در گرم به این معنی است که با کمتر از 3 گرم می توانید کل یک زمین فوتبال را بپوشانید (خوب ، از نظر عملی به 6 گرم احتیاج دارید ، زیرا 2630 متر مربع در گرم سطح مساحت برای هر دو طرف است  ورق گرافن).

 گرافن بلوک اصلی ساختمان سایر مواد گرافیکی است.  این همچنین یک کلاس جدید از مواد مفهومی را نشان می دهد که تنها یک اتم ضخامت دارند ، به اصطلاح مواد دو بعدی (2D) (آنها به آنها 2D می گویند ، زیرا فقط در دو بعد گسترش می یابد: طول و عرض ؛ زیرا ماده فقط یک اتم است.  ضخامت ، بعد سوم ، ارتفاع ، صفر در نظر گرفته شده است).

 گرافن همچنین برای ساخت ناهمگن ساختارهای Van-Waals با ابعاد مختلط که از طریق گرافن ترکیبی با نقاط کوانتومی 0D یا نانوذرات ، نانوساختارهای 1D مانند نانوسیمها یا نانولوله های کربنی یا مواد فله ای 3 بعدی قابل انجام است ، بسیار جذاب است.

خرید نانو ذرات گرافن مناطیسی شده

خرید نانو ذرات گرافن مناطیسی شدهگرافن قبلاً در سال 1947 توسط P.R. والاس به عنوان نظریه کتاب درسی برای محاسبات در فیزیک حالت جامد مورد مطالعه قرار گرفته بود.  وی ساختار الکترونیکی را پیش بینی کرد و به رابطه پراکندگی خطی اشاره کرد.  معادله موج برای برانگیختگی توسط J.W. نوشته شده است.  McClure قبلاً در سال 1956 ، و شباهت به معادله دیراک توسط G.W. مورد بحث قرار گرفت.  سمنوف در سال 1984.

 در آزمایشات اولیه خود ، Geim و Novoselov گرافن را از تکه گرافیتی مانند آنچه که در مدادهای معمولی یافت می شود استخراج کردند.  آنها با استفاده از نوار چسب معمولی توانستند پوسته ای از کربن با ضخامت فقط یک اتم به دست آورند.  این لایه برداری مکانیکی ساده ترین روش های آماده سازی است و با کمال تعجب روشی است که گرافن مستقل را به واقعیت تبدیل کرده است.

 کیفیت گرافن نقش مهمی دارد زیرا وجود نقص ، ناخالصی ، مرزهای دانه ، دامنه های متعدد ، اختلالات ساختاری ، چین و چروک های موجود در ورق گرافن می تواند بر خواص الکترونیکی و نوری آن تأثیر منفی بگذارد.

 در كاربرد های الكترونیكی ، تنگنای اصلی نیاز به نمونه های اندازه بزرگ است كه فقط در مورد فرآیند CVD امکان پذیر است ، اما تهیه فیلم های نازک گرافن با کیفیت بالا و تک بلوری با داشتن رسانای الکتریکی و حرارتی بسیار بالا و همچنین عالی بسیار دشوار است.  شفافیت نوری

 مسئله دیگر نگرانی در مورد سنتز گرافن با روش های معمولی شامل استفاده از مواد شیمیایی سمی است و این روش ها معمولاً منجر به تولید زباله های خطرناک و گازهای سمی می شوند.  بنابراین ، با دنبال کردن رویکردهای سازگار با محیط زیست ، نیاز به ایجاد روشهای سبز برای تولید گرافن وجود دارد.

 در حال حاضر ، متداول ترین تکنیک های موجود برای تولید گرافن به صورت شماتیک در زیر نشان داده شده است که شامل شکاف میکرومکانیکی ، رسوب شیمیایی بخار ، رشد اپیتاکسالی روی بسترهای SiC ، کاهش شیمیایی اکسید گرافن منفرد شده ، لایه برداری از فاز مایع (LPE) گرافیت و از بین بردن گرافیت  نانولوله های کربنی.

 

قیمت فروش نانو ذرات گرافن

یکی از دلایل محققان فناوری نانو که به سمت الکترونیک مولکولی کار می کنند ، از گرافن بسیار هیجان زده هستند ، خواص الکترونیکی آن است – این یکی از بهترین رساناهای الکتریکی روی زمین است.  ترتیب اتمی منحصر به فرد اتم های کربن موجود در گرافن به الکترون های آن اجازه می دهد تا با سرعت بسیار زیاد و بدون احتمال قابل توجه پراکندگی ، به راحتی حرکت کنند ، و باعث صرفه جویی در انرژی گرانبها به طور معمول در رساناهای دیگر می شوند.

 دانشمندان دریافتند که گرافن قادر به برق حتی در حد غلظت حامل صفر اسمی است ، زیرا به نظر نمی رسد که الکترون ها کند یا محلی سازی شوند.  الکترونهایی که حول اتمهای کربن در حال حرکت هستند با پتانسیل دوره ای شبکه لانه زنبوری گرافن تعامل دارند و این باعث ایجاد ذرات جدیدی می شود که جرم خود را از دست داده اند و یا توده استراحت می کنند (به اصطلاح فرمیون های دیراک بی جرم).  این بدان معنی است که گرافن هرگز از عمل متوقف نمی شود.  همچنین مشخص شد که آنها در خیلی نیمه هادی ها خیلی سریعتر از الکترون ها حرکت می کنند.

 ویژگی های مکانیکی

 خواص مکانیکی چشمگیر مکانیکی گرافن ، استحکام ، استحکام و مقاومت آن از جمله دلایلی است که باعث می شود گرافن به عنوان یک ماده جداگانه و همچنین به عنوان یک عامل تقویت کننده در کامپوزیت ها از هم متمایز شود.  آنها به دلیل پایداری پیوندهای sp2 ایجاد می شوند که مشبک شش ضلعی را تشکیل می دهند و با انواع تغییر شکل در هواپیما مخالفت می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید