قیمت خرید نانو اکسید کبالت

قیمت خرید نانو اکسید کبالت در میان فروشگاه ها با یکدیگر تفاوت داشته و موارد زیادی در تعیین قیمت نهایی آن نقش دارند. اکسیدهای کبالت به روش های مختلفی از جمله روش سل ژل سنتز شده و در موارد زیادی استفاده می شود. نانو ذرات موجود در بازارها هر چقدر که خلوص بالاتری داشته باشند، ارزش بالاتری داشته و در صنایع مختلف برای تولید محصولات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید نانو اکسید کبالت

مواد اولیه برای تولید نانو اکسید کبالت

مواد اولیه برای تولید نانو اکسید کبالت نانو اکسیدهای کبالت با ترکیبات خاصی تشکیل شده اند و از روش های تجزیه حرارتی یا سل ژل تولید می شوند. این نوع مواد از نمونه های نیمه رسانا شناخته شده که برای تولید آن باید در معرض دماهایی با 900 درجه و بیشتر قرار گرفته تا به فلز کبالت تبدیل شوند.

نانو ذرات اکسید کبالت موادی کاملا سمی بوده و برای سلامتی انسان و محیط زیست خطرناک می باشند. این دست از مواد در صورتی که در معرض هوا قرار بگیرند رطوبت را به خود جذب خواهند کرد. اکسید کبالت خاصیت های زیادی دارد و به همین جهت مورد توجه صنایع مختلفی قرار گرفته است.

خاصیت های نانو اکسیدهای کبالت:

  • تولید دستگاه های حرارتی و گازی
  • تشخیص بیماری های سرطان
  • استفاده در زمینه دارو سازی و ژن درمانی
  • ساخت دستگاه های اپتیکی و الکتروکرومیک

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از کاربردهای این نانو ذرات بوده و از خالص ترین نمونه های این مواد برای تولید انواع رنگ دانه ها، عینک های ایمنی، صنایع شیمیایی و… مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین خواص این دست از مواد، استفاده آن در لوازم الکتریکی می باشد که توسط صنایع مختلفی انجام می گیرد.

پایدارترین نمونه های اکسید کبالت در ساخت سنسورها، پیل های سوختی، کاتالیست ها و لیزرها استفاده می شود و بخاطر پایداری دمایی و مکانیکی بالایی که دارد، یک ماده بسیار ارزشمند بوده و کاربردهای بسیار زیادی دارد.

صادر کننده عمده نانو اکسید کبالت

صادر کننده عمده نانو اکسید کبالت صادر کننده نانو اکسید کبالت، بهترین نمونه های این مواد را به درست خریدار می رساند. بهترین نمونه های اکسید کبالت دارای خاصیت های کاتالیستی، مغناطیسی، الکترونیکی و نوری بوده که با تغییر اندازه آنها، خاصیت مواد نیز کاهش یا افزایش پیدا می کند.

خریداران این از محصولات صنایع مختلفی هستند که برای تولید قطعات و محصولات خود به دنبال بهترین نمونه های اکسید کبالت می باشند. فروشگاه های ما به صورت گسترده در سطح اینترنت فعالیت داشته و برای تامین نیازهای مصرف کنندگان اعلام آمادگی می کنند.

برای خرید نمونه های درجه یک از انواع نانو ذرات می توانید با تلفن های موجود در بخش پشتیبانی ارتباط تلفنی برقرار کرده تا همکاران ما پس از سفارش گیری، محصول مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید