فروش عمده نانو ذرات مس

ایران در زمینه تولید ذرات نانو یکی از پیشرفته ترین کشورها در جهان می باشد که انواع نانو ذرات را با استفاده از متریال درجه یک و به کمک پژوهشگران و به وسیله جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کند که یک از کاربردی ترین و مهمترین آن ها نانو ذرات مس می باشد که در پزشکی بیشترین کاربرد را دارد. این ماده به دلیل مصارف متعدد در بسیاری از صنایع از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و در داخل و خارج از کشور متقاضیان و خریداران زیادی دارد.

فروش عمده نانو ذرات مس

بررسی خصوصیات مهم نانو ذرات مس

بررسی خصوصیات مهم نانو ذرات مسنانو ذرات دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که یکی از انواع پرمصرف و پرکاربرد آن نانو ذرات مس می باشد که به دلیل ارزان و در دسترس بودن دارای فروش بالایی است و از این محصول بیشتر در پزشکی و صنایع دارویی و در ساخت و تهیه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. روش های تولید نانو ذرات به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت است از: تکنیک های فیزیکی و تکنیک های شیمیایی.

در روش فیزیکی مواد جامد طی فرایند سنگ زنی تبدیل به قطعات کوچکتر و دانه های ریز می شوند و به منابع انرژی نیاز می باشد و یکی از متداولترین روش های سنتز نانو ذرات فیزیکی فرایند سنگ زنی می باشد. نانو ذرات مس به دلیل خاصیت گند زدایی و آنتی باکتریالی کاربرد گسترده ای در پزشکی دارند همچنین در صنایع برق و الکترونیک و در تولید انواع سیم ها و نانو سنسورها نیز مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار پرفروش می باشد.

مهمترین کاربردهای نانو ذرات مس

به علت کاربرد و استفاده زیادی که نانو ذرات مس در مراکز و صنایع مختلف دارد، بازار فروش پررونقی داشته و مورد توجه متقاضیان و خریداران زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. از کاربردهای این محصول می توان به تولید شیشه، تولید سرامیک، تولید سنسورها، تولید کاتالیست ها، تولید ابررساناها و …اشاره نمود. از این محصول در پزشکی و تولید محصولات بهداشتی استفاده زیادی می کنند. پودر نانو مس با استفاده از روش های مختلفی مانند: الکترومس، بیوسنتز، جوانه زنی همگن، جوانه زنی نا همگن، الکتروشیمیایی تولید می شود.

تولید انواع نانو ذرات با استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها و با بهره وری از افراد متخصص و در مجهزترین آزمایشگاه ها به روش های گوناگون انجام می شود که به دلیل کاربرد فراوان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و در داخل و خارج از کشور دارای مشتریان زیادی است و بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول ارزشمند تولید ایران هستند که هر ساله میزان قابل توجهی از آن صادر می شود.

شرکت های بازرگانی انواع این محصول را در بسته بندی های متنوع و با ضمانت کیفیت به کشورهای اطراف از جمله عراق، ترکیه، ارمنستان و حوزه خلیح فارس و … صادر می کنند که مورد استقبال خریداران و مشتریان زیادی در آن کشورها قرار می گیرد.

قیمت نانو ذرات اکسید مس

قیمت نانو ذرات اکسید مسنانو ذرات اکسید مس دارای خواص و کاربرد بسیار گسترده ای بوده و این ماده ویژگی های منحصر بفردی دارد و به شکل ذرات بسیار ریز و به رنگ قهوه ای می باشد. دارای کیفیت بالایی بوده و انواع آن در هدایت الکتریکی و برق و الکترونیک کاربرد زیادی دارد و از خلوص بالایی برخوردار می باشد. از کاربردهای این ماده می توان به افزایش هدایت الکتریکی و افزایش سختی و استقامت فلزات همچنین قابلیت شکل پذیری بهتر اشاره نمود. انواع نانو پودر مس از پایداری فیزیکی و شیمیایی بالایی برخوردار می باشد. این ماده قابلیت حل شدن در آب را ندارد ولی در الکل به آسانی و راحتی حل می شود.

قیمت نانو ذرات مس به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، اندازه ذرات و درصد
خلوص، برند، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده و … بستگی دارد و نسبت به
انواع دیگر قیمت پایین تری دارد. امروزه برندهای متعددی در کشور مشغول به تولید انواع نانو ذرات به ویژه نانو  ذرات مس می باشند و سعی می کنند آن را با بهترین کیفیت تولید نمایند و در بسته بندی های متنوع و با کمترین قیمت ارائه نمایند که در این زمینه با هم رقابت خوبی نموده تا محصولی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد و مشتری نیز در هنگام خرید به قیمت ارزان و کیفیت مرغوب آن توجه زیادی می کند.

بسیاری از کارخانه های تولیدی انواع نانو ذرات را به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می کنند. در هنگام خرید نانو ذرات مس باید به برند شرکت تولید کننده، اصالت، کیفیت، سلامت و بهداشت لازم در تولید و قیمت توجه زیادی نمایید. شرکت های معتبر نانو ذرات مس را با بهترین کیفیت تولید و در ابعاد و اندازه متفاوت و بسته بندی های متنوع ارائه می کنند همچنین این ماده باید در جای خشک و تمیز و عاری از هرگونه آلودگی نگهداری شود و باید از ورود رطوبت و هوا به داخل بسته پیشگیری شود، در آزمایشگاه های شیمی و بیولوژی دارای کاربرد و استفاده وسیعی می باشد.

مرکز خرید نانو ذرات مس

امروزه با پیشرفت فناوری نانو استفاده از انواع نانو ذرات در بسیاری از کارخانه های تولید مواد صنعتی و بسیاری از مراکز درمانی و پزشکی رشد چشمگیری داشته است و بسیاری از کارخانه ها برای تولید بهتر محصولات خود از نانو ذرات استفاده می کنند که باعث کیفیت بهتر کالاهای تولیدی کارخانه ها می شود و انواع نانو ذرات در تولید محصولاتی نظیر شیشه و بلور، ساخت سیم و کابل، تولید لاستیک و پلاستیک، تولید انواع کرم های آرایشی و بسیاری از داروها نقش بسیار مهمی دارند. 

خرید نانو ذرات با برند معتبر و بهترین کیفیت از همین مرکز میسر می باشد که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید با کارشناسان و مشاوران فروش تماس حاصل نمایید. به ذراتی که ابعاد آن ها از 1 تا 100 نانومتر باشد نانو ذره می گویند. نانو ذرات مس دارای خاصیت ضد باکتری است. ویژگی های منحصر به فرد شیمیایی و فیزیکی را دارا بوده و خاصیت آنتی باکتریال این محصول در مراکز درمانی و پزشکی حائز اهمیت می باشد، روش تولید آسان تری نسبت به انواع دیگر دارد همچنین در صنعت رنگ سازی و چسب سازی و برای تولید مواد شوینده کاربرد زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید