شرکت واردات پودر نانو گرافن

پودر نانو گرافن از کربن بدست می آید. این ماده زمانی بوجود می آید که ذرات بسیار کوچک کربن در ورقهای دو بعدی بسیار نازک (به اندازه یک اتم) و در سلولهای شش ضلعی بسیار متراکم قرار بگیرند. برای این که ایده ای پیرامون آن داشته باشید، ساختار آن شبیه ساختار ترسیم یک لانه زنبوری روی یک ورق کاغذ است. 

شرکت واردات پودر نانو گرافن

مشخصات اصلی پودر نانو گرافن

مشخصات اصلی پودر نانو گرافن گرافن از ماده ای فراوان در طبیعت ، گرافیت بدست می آید. این بخشی از زندگی روزمره ما است ، زیرا از آن برای ساختن طیف گسترده ای از اشیا used استفاده می شود ، از سر مداد گرفته تا برخی آجرها. اگرچه گرافن از دهه 1930 شناخته شده است ، اما به دلیل بیش از حد ناپایدار رها شد. بعد از سالها ، در سال 2004 ، دانشمندان روسی متولد Novoselov و Geim توانستند آن را در دمای اتاق جدا کنند. این کشف پیش پا افتاده نبود ، زیرا به لطف آن در سال 2010 جایزه نوبل را از آن خود کردند.

برای اینکه بتوانید از چند زمینه مختلف گرافن استفاده کنید ، لازم است نگاهی به اطراف خود بیندازید و همه چیز را در اطراف خود ببینید. فقط چند مورد از آنها رایانه ها ، اتومبیل ها ، تلفن های همراه و سیستم های استریو هستند ، مواردی که ما در زندگی روزمره خود می توانیم در آنها از گرافن استفاده کنیم. گرافن به دلیل خواصی که دارد می تواند به عنوان ماده ای در ساخت هواپیما ، ماهواره فضایی یا اتومبیل عمل کرده و آنها را ایمن تر کند. همچنین در ساخت و ساز ساختمان ها ، زیرا باعث مقاومت بیشتر آنها می شود.

ارتباط آن را در زمینه بهداشت فراموش نکنید. پروتزهای گرافن می توانند جایگزین پروتزهای فعلی ساخته شده از مواد مختلف شوند. یا حتی می تواند برای بهبود درمان برخی بیماری ها استفاده شود. با تمام این اوصاف ، تعجب آور نیست که گفته می شود سودمندی آن عملاً نامحدود است و موانع کاربرد آن تنها موانع تصورات بشری است. گرافن ماده ای است که ترکیبی از تعداد زیادی از خصوصیات است که در ترکیبات دیگر با هم وجود ندارد. این یعنی چی؟ که قادر به بهبود کامل شرایط هر سطحی است که در آن اعمال می شود و این ماده ای بسیار سخت ، مقاوم ، انعطاف پذیر و بسیار سبک است. که اجازه می دهد آن را با توجه به نیازهای هر مورد قالب بزنید. هم گرما و هم برق به خوبی انجام می دهد. و تحت فشار زیادی در شرایط بسیار پایدار باقی می ماند.

قیمت پودر نانو گرافن در سال 2020

قیمت پودر نانو گرافن در سال 2020 مجموعه ما اقدام به واردات نانو گرافن در سال 2020 با بهترین کیفیت نموده است. ماده ارزان قیمت پودر نانو گرافن کاربرد های فراوانی دارد. مهمتر از همه، کاربردهای آن در زمینه الکترونیک برجسته است ، جایی که از طریق توانایی ذخیره انرژی می تواند باتری را با مدت زمان طولانی تر و زمان شارژ کوتاه تر فراهم کند ، اتصالات سریع تری ایجاد کند و حتی به بهبود محیطی جایگزین مواد آلاینده که امروز مجبور به استفاده از آن هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید