سفارش نانو ذرات تیتانیوم اکسید

نانو ذرات تیتانیوم ذراتی است که بر خلاف دیگر ذرات تیتانیومی که وجود دارد از رنگ شفاف تری برخوردار بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش از پوست محافظت می ‌کند. از نانو ذرات تیتانیوم اکسید بیشتر در مواد آرایشی و بهداشتی همچون کرم های ضد آفتاب استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم علاوه بر پرداختن به ویژگی ‌های نانو ذرات تیتانیوم اکسید، به مطالبی از جمله توزیع نانو و سفارش نانو نیز بپردازیم.

سفارش نانو ذرات تیتانیوم اکسید

مشخصات ظاهری نانو ذرات تیتانیوم اکسید

مشخصات ظاهری نانو ذرات تیتانیوم اکسید

پیشرفت علم نانو و تکنولوژی در زمینه شناسایی انواع نانو و ذرات وابسته به آن باعث شده است تا در خصوص اثرات مخرب و آسیب ‌های زیان باری که بعضاً برخی از ذرات نانو بر موجودات و کائنات و حتی انسان‌ ها دارند بیشتر مورد مطالعه قرار گیرد.

همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، یکی از برجسته ترین مشخصات ظاهری نانو ذرات تیتانیوم اکسید آن است که از دانه های شفاف تشکیل شده است و برخلاف سایر ذرات تیتانیوم از شفافیت و درخشندگی بیشتری برخوردار است.

از نانوذرات تیتانیوم اکسید در لوازم آرایشی و بهداشتی جهت محافظت از آسیب های اشعه ماوراء بنفش خورشید استفاده می شود. یکی از موارد پر کاربرد و رایج این ماده در لوازم بهداشتی استفاده از آن در پوشش محافظتی کرم‌ های ضد آفتاب است که اشعه و تابش ماوراء بنفش آفتاب را خنثی می کند و سبب می شود که کمترین آسیب به پوست وارد شود. به علاوه، خود نانو ذرات اکسید تیتانیوم ضرری برای پوست نداشته و علیرغم سایر ذرات تیتانیوم آسیبی به آن نمی رساند.

فرمول ذرات این نوع از تیتانیوم به صورت روتیل می ماند و پوشیده شده از سیلیس بدون آلومینا می باشد. نانوذرات تیتانیوم اکسید به جای رنگ سفید رنگ شفاف داشته و از خواص فوتوکاتالیستی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که خاصیت فوتوکاتالیستی به ویژگی ‌های فیزیکی ذرات چندان وابستگی زیادی ندارد.

لازم به ذکر است که استنشاق این مواد در مدت طولانی و حتی در برخی موارد گفته شده است در کوتاه مدت منجر به ایجاد سرطان ریه می شود.

توزیع مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید

توزیع مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید

توزیع و عرضه مستقیم نانو ذرات تیتانیوم به صورت اینترنتی و با مشاوره از طریق شماره تماس های موجود در پایگاه های آنلاینی که به عرضه و توزیع این ماده مبادرت می ورزند میسر می باشد. نانو ذرات اکسید تیتانیوم از نوع آناتاز بوده و عمدتاً در بسته بندی هایی که به صورت پودر جامد سفید رنگ می باشد توزیع و عرضه می‌ شود.

توزیع مستقیم و غیرمستقیم این محصول را شرکت هایی هستند که در صنایع شیمیایی و دارو فعالیت می کنند. این شرکت ها شماره تماس خود و نحوه سفارش را بر روی پایگاه های اینترنتی مرتبط با شرکت قرار داده و در خصوص خواص فیزیکی و مشخصات ظاهری این محصول و نحوه سفارش و پرداخت مبلغ آن، راهنمایی های لازم را از طریق مشاوران و کارشناسان خبره خود به خریداران ارائه می ‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید