سایت فروش اینترنتی اسپری نانو نقره ارزان قیمت

فروش اینترنتی اسپری نانو نقره در سایت های متنوعی در دسترس است و میتوان خردی کرد ولی نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است این است که،سایت مورد نظر از لحاظ امنیتی مطمعن باشد و بتوان به آن اعتماد کرد و از کیفیت محصولی که برای ما میفرستد اطمینان داشته باشیم.جدیدا سایت هایی زیادی هستند که به کلاه برداری اینترنتی روی اورده اند به همین دلیل خیلی باید مراقب باشیم با اشنایی و اطلاعات کامل خرید کنیم.

سایت فروش اینترنتی اسپری نانو نقره ارزان قیمت

فروش اینترنتی انواع اسپری نانو نقره ارزان

فروش اینترنتی انواع اسپری نانو نقره ارزانفروش اسپری نانو مانند بسیاری از اقلام دیگر به دو نوع اینترنتی و حضوری انجام میشود.خرید اسپری نانو به سلیقه ما بستگی دارد.یکسری از افراد فروشگاه اینترنتی اسپری نانو را برای خرید انتخاب میکنند و معتقد هستند می توانند ارزانترین اسپری نانو را از طریق اینترنت تهیه کنند.

اما عده ای نظری متفاوت دارند و به خرید حضوری روی می اورند و از این روش برای رفع نیاز خود استفاده می کنند. هر روش خوبی و بدی های خاص خودش را دارد و  باید دید نسبت به نیاز ما کدام روش برای ما بهتر،راحت تر،و به صرفه تر است.

سایت تخصصی بهترین اسپری نانو با قیمت مناسب

سایت تخصصی بهترین اسپری نانو با قیمت مناسبسایت های فراوانی وجود دارد برای خرید این محصول،با کمی تحقیق میتوانیم  از سایت معتبر محصول مورد نظر را تهیه کنیم.

عرضه کننده مستقیم مرغوب ترین اسپری نانو سیلور

عرضه کننده مستقیم مرغوب ترین اسپری نانو سیلورنانوسیلور به عنوان محصول فرآوری شده تکنولوژی نانو نقره ، دارای خواص آنتی میکروبیالی است و از تکثیر و رشد میکرو ارگانیزم ها جلوگیری بعمل می آورد که عملکرد اجمالی مکانیزم اثر نانو سیلور را میتوان به چهار شکل زیر عنوان کرد :

۱- تولید اکسیژن فعال توسط نقره که باعث تخریب غشای سلولی میکروارگانیزم میشود .

۲- از بین بردن میکرو ارگانیزم بوسیله DFNATERATION کردن غشای سلولی و تبدیل پیوندهای گوگردی SH – به SAG در غشاهای پروتیینی میکروارگانیزم .

۳- افزایش تمایلات بار مثبت نقره در ابعاد نانو که موجب JOINT شدن میکروارگانیزم میشود .

۴- عدم ایجاد حساسیت و آلرژی.

۵- تولید اکسیژن فعال توسط نانو نقره در سطح زخم بدن باعث ترمیم زخم و بهبودی در آن قسمت میگردد .

هشدارها :

۱- در صورت ایجاد حساسیت و تحریک در اثر مصرف این دارو ، مصرف آن را قطع نمایید .

مقدار و نحوه مصرف دارو :

مقدار مصرف معمول این دارو ، ۲ الی ۳ بار در روز به مقدار کافی از اسپری را روی ناحیه جوش ، زخم ، یا محل آلوده پوست بپاشید .

شرایط نگهداری :

در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود . از یخ زدگی محافظت گردد . دارو را دور از دسترس اطفال قرار دهید .

موارد مصرف :

این اسپری به عنوان ضد عفونی کننده و ترمیم کننده برای زخم های با ضخامت نسبی تا کامل همانند زخم های حادثه ای ، زخم بستر ،زخم های دیابتی ، انواع سوختگی های حاد ( درجه ۱ الی ۳ ) ،آکنه ، عرق سوختگی ، قارج های پوستی و زیر پوستی ( قارچ های زنانگی ، کشاله ران ، زیر بغل ، زیر شکم ) ، زخم های عفونی مورد استفاده قرار می گیرد . برطرف کننده سوزش ناشی از ادرار ( در سالمندان ، معلولین ، بستری کامل ، بچه های شیرخوار، برطرف کننده سوزش و خارش ناشی از پشه گزیدگی ، برطرف کننده و پیشگیری از جوش های قرمز بعد از اپیلاسیون ، خشک کردن سریع تبخال پس از شش مرتبه در روز .

آثار فارماکولوژی :

1- این اسپری  به منظور درمان آسیبهای پوستی و ترمیم آثار به جای مانده از جوش ، ضربه ، جراحی ، تغیر رنگ موضعی پوست ناشی از سوختگی ، تماس با مواد آسیب رسان پوستی و بیماریهای مختلف پوستی و همچنین به منظور پانسمان موضع زخم ، پس از عمل های جراحی زیبایی (جراحی پلاستیک ) کاربرد فوق العاده ای دارد .

2- یکی از مزایای این اسپری افزایش جریان خون موضع زخم می باشد این عمل باعث افزایش سرعت تولید بافت گرانوله و در نتیجه افزایش جریان خون موضع ، سیستم ایمنی موضع زخم تقویت شده و این عمل باعث جلوگیری از عفونی شدن زخم می شود ( خصوصا زخم پای دیابتی ) . تمام موارد ذکر شده در این قسمت باعث افزایش سرعت درمان زخم ( حتی در مواردی تا ۱۰۰ درصد ) کاهش طول مدت درمان ( کاهش زمان بستری بیمار در بیمارستان ) و در نتیجه کاهش هزینه های درمان می باشد اکثر پمادهای زخم و سوختگی در زمان استفاده باعث تحریک ، سوزش ، درد و خارش موضع زخم می شوند که در زمان استفاده از این اسپری این موارد حداقل می باشد .

تذکر مهم در مورد استفاده از این اسپری در زخم های دیابتی

در مورد زخمهای دیابتی با توجه به نوع و درجه زخم و با نظر پزشک معالج و یا ویزیت زخم در مرکز تخصصی درمان زخم و نظر متخصص مربوطه باید از این محصول استفاده گردد .

از استفاده خود سرانه این محصول برای زخمهای دیابتی جدا خدداری فرمایید .

در صورت استفاده اسپری و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب طی مدت دو هفته ، حتما با پزشک خود مشورت نمایید و یا به مرکز تخصصی درمان زخم مراجعه فرمایید .

در صورت وجود بافت نکروز ( بافتهای مرده زرد و یا سیاه ) که دارای ترشحات بد بو و عفونی می باشند باید با نظر پزشک درمان ادامه یابد.

کارخانه تولید اسپری نانو ضد عفونی کننده ایرانی

کارخانه تولید اسپری نانو ضد عفونی کننده ایرانیکارخانه اسپری نانو در ایران در سالیان اخیر در بسیاری از شهر ها شروع به تولید اسپری نانو کرده است و این محصول را به دست مشتریان میرسانند.خریدار اسپری نانو گاهی میتواند محصول را از کارخانه نیز به طور مستقیم تهیه کند.

بازار بزرگ انواع اسپری نانو در تهران

بازار بزرگ انواع اسپری نانو در تهراناسپری نانو قیمت مختلفی در بازار  دارد و جنس های مختلف با کیفیت  و قیمت های مختلف به فروش میرسند.اما فروشنده اسپری نانو نقره اگر مورد اطمینان باشد میتوان به راحتی از او خرید کرد که دیگر دغدغه ای هم نداشته باشیم.

وارد کننده اسپری نانو آلمانی به ایران

وارد کننده اسپری نانو آلمانی به ایرانعلاوه بر تولید داخلی طبیعی هست که مقداری هم از این محصول به کشور وارد شود و به دست مردم برسد.حالا کشور های مختلفی هستند که آلمان معروف ترین آن هاست که اسپری هایی که از آنجا وارد می شود مشتری ها و علاقه مندان خاص خودش را دارد.ولی ما اگر سعی در مصرف محصولات ایرانی داشته باشیم به اقتصاد کشور خود نیز کمک کرده ایم چرا که عیب ها و ایرادات مشخص شده و کارخانجات برای رفع آن تلاش خواهند کرد تا در سری های بعدی محصولی بی عیب و نقص را به دست مردم برسانند.

صادرات مستقیم اسپری نانو به کشور های همسایه

صادرات مستقیم اسپری نانو به کشور های همسایهعلاوه بر وارداتی که برای این اسپری ها  وجود دارد مسلما صادرات نیز وجود دارد و ما بخشی از محصولاتی که در کارخانجات کشور تولید می شوند را به کشور های همسایه ارسال میکنیم.این نکته هم در تامین هزینه ها بسیار موثر است هم در شناخته شدن کارخانجات ایرانی و امری بسیار مهم و تاثیر گذار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید