تولید کنندگان نانو فیبر کربنی

نانوالیاف الیاف کربنی بخار شده (VGCFs) هستند که با تشکیل نانوساختارهای استوانه ای تشکیل شده از لایه های گرافن ، ساختار قیف مانند ، ظرف یا صفحه ای را تشکیل می دهند. نانوالیاف کربنی با لایه هایی از گرافن که در سیلندر پیچیده شده اند منجر به تشکیل نانولوله های کربنی می شوند. از این رو شرکت ما یکی از تولید کنندگان نانو فیبر کربنی می باشد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

تولید کنندگان نانو فیبر کربنی

مصارف صنعتی نانو فیبر کربنی

مصارف صنعتی نانو فیبر کربنی نانوالیاف کربنی نوعی فیبر کربن در مقیاس نانو هستند. نانوساختارهای استوانه ای با لایه های گرافن که در استوانه های کامل پیچیده شده اند لوله های کربنی نامیده می شوند. با توجه به ویژگی های ساختاری آنها ، آنها را می توان به عنوان نانوالیاف کربنی توخالی و جامد طبقه بندی کرد. قطر آن معمولاً در محدوده 10 تا 500 نانومتر و طول آن در محدوده 0.5 تا 200 میکرومتر است. این ماده که درجه بالاتری از جهت گیری بلوری دارد ، از نظر هدایت الکتریکی و حرارتی ترجیح داده می شود.

این ماده نه تنها دارای چگالی کم ، مدول بالا ، استحکام بالا ، رسانایی بالا و پایداری حرارتی این ماده است که با روش رشد رسوب شیمیایی بخار ساخته شده است. انواع نانوالیاف کربن به شرح زیر مرتب شده است: مخروط های چیده شده ، فنجان ها ، صفحات بدون هسته توخالی ، اما مناطق زیادی در لبه بیرونی وجود دارد ، VGCF ها و انواع کوچکتر آنها ، VGCNF ها ، الیاف کربنی کوتاه هستند.

نانوالیاف ویژگی های عمومی و مصارف صنعتی نانو الیاف کربن دارای هدایت الکتریکی بالا ، هدایت حرارتی بالا و خواص شیمیایی خوبی هستند. نانوالیاف کربنی دارای خواص مکانیکی برجسته ای هستند که شامل مدول الاستیک تا 600 GPa و استحکام کششی تا 8.7 GPa است. هسته نانوالیاف توخالی است و توسط یک فیبر استوانه ای شکل گرفته است و توسط یک ذره کاتالیزور احاطه شده است. این الیاف از صفحات پایه گرافیتی تشکیل شده اند که 25 درجه دورتر از محور طولی الیاف قرار گرفته اند.

ویژگی های مکانیکی برخی از CNF ها خواص مکانیکی فوق العاده ای از خود نشان می دهند. از آنها می توان در ورق های ساختاری ، فیلترها و داربست های تقویت شده با الیاف و کامپوزیت های بافته استفاده کرد. اساساً آزمایش مکانیکی نانوالیاف شامل آزمایش تک فیبر و آزمایش مونتاژ الیاف است. CNF های کربن شده در دمای 1400 درجه سانتی گراد دارای بیشترین استحکام کششی هستند.

از آنجایی که افزایش دمای کربن به طور تصادفی منجر به کریستال کربن توربواستراتیک می شود ، فیبر سفت می شود که می تواند باعث شکستن و جمع شدن فیبر اولیه شود. قوی باشید. برنامه های کاربردی به تازگی ، تهیه کامپوزیت های نانوالیاف کربنی با اکسید فلز با الکتروپینینگ به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است.

نانوکامپوزیت های کربنی در کاربردهای مختلف مانند تبدیل و ذخیره انرژی ، یونیزاسیون خازنی ، مواد الکترود ، کاتالیز ، جذب/جداسازی ، ترمیم نشت روغن و زمینه های پزشکی مانند انتقال ژن استفاده می شود. ساختار منحصر به فرد این نانوالیاف کربنی متخلخل منجر به عملکرد الکتروشیمیایی خوبی مانند ظرفیت برگشت پذیر بالا و پایداری چرخه خوب می شود که به عنوان آند برای باتری های لیتیوم یون قابل شارژ استفاده می شود.کاربرد در حمل و نقل هوایی نانوالیاف کربنی (CNF) به عنوان یک پرکننده رسانا یا رسانا در صنعت انرژی به عنوان آند برای کاربردها ، در طیف گسترده ای از کاربردهای مواد هوافضا برای بهبود خواص مکانیکی ، الکتریکی و حرارتی کامپوزیت های ماتریس پلیمری استفاده شده است.

نکاتی در مورد نانو فیبر کربنی

نکاتی در مورد نانو فیبر کربنی نانوالیاف کربن (CNF) یک نانومواد کربنی است که در درجه اول برای بهبود استحکام ، سفتی ، چقرمگی ، هدایت الکتریکی یا مقاومت در برابر حرارت در مواد کامپوزیت پیشرفته استفاده می شود (دارن و همکاران ، 2010). هزینه تولید CNF به طور قابل توجهی کمتر از هزینه نانولوله های کربنی (CNT) است و بنابراین مزایای قابل توجهی نسبت به نانولوله ها برای کاربردهای خاص ارائه می دهد و نسبت هزینه و هزینه بالایی را ارائه می دهد.

استفاده گسترده از نانومواد نتیجه افزایش سطح تولید با افزایش قرار گرفتن در معرض انسان و پتانسیل انتشار این مواد جدید در محیط است. بنابراین ، توجه به مسائل سمی مربوط به نانوذرات ، از جمله نانومواد مختلف فیبر بسیار مهم است.

شرکت پخش نانو فیبر کربنی

شرکت پخش نانو فیبر کربنی تولید نانو فیبر در انواع مختلف در کارخانجات تولیدی کشور به کشورهای همسایه صادر می شود که به دلیل کاربرد فراوان در صنایع مختلف و همچنین عرضه شده توسط تولیدکنندگان و شرکت های بازرگانی به بازار داخلی یکی از محصولات صادراتی محسوب می شود. آنها علاوه بر سود بالا برای معامله گران و بازرگانان ایرانی ، فروشنده بالایی در کشورهای خارجی هستند که نرخ ارز بسیار خوبی را برای کشور به ارمغان می آورد. خریداران نانوذرات بزرگ از صنایع مختلف داروسازی ، لاستیک ، شیشه ، دارو ، رنگ و کسانی که برای تولید محصولات خود به این مواد نیاز دارند. از این رو شرکت پخش نانو فیبر کربنی مجموعه ما این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع می کند که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید