تولید نانو الیاف کربن با بهترین کیفیت

یکی از بزرگترین موفقیت ها در زمینه فناوری نانو، نانو الیاف کربنی است که اولین بار در سال 1991 تولید شده است و پس از آن مورد استفاده قرار گرفته اند. به این ترتیب نانو الیاف های کربن با توجه به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد تهیه و مشخص شده اند و بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه ما تولید نانو الیاف کربن با بهترین کیفیت را در ایران انجام می دهیم.

تولید نانو الیاف کربن با بهترین کیفیت

مشخصات نانو الیاف کربن چیست؟

مشخصات نانو الیاف کربن چیست؟ نانوالیاف کربن (NFC) تبدیل به یکی از موادی شده اند که بیشتر در جامعه مورد مطالعه قرار می گیرند، اما دارای خواص فیزیکی و شیمیایی ویژه ای هستند که با توجه به تعداد کاربردهای نانو رسانای الکتریکی، ترکیبات، جاذب ها، کاتالیزورها به ترتیب عددی اعمال می شوند یا مبدل های کاتالیزوری در پزشکی عصبی استفاده شده است. در میان کاربردهای مختلف این مواد، کاربرد آن ها را به عنوان پشتیبانی های کاتالیزوری بسیار متفاوت است. این مواد دارای ارتفاع سطح هستند و بدون ناخالصی های غیر آلی دسترس هستند. همه این خصوصیات به عنوان یک پشتیبانی کاتالیزوری ، به ویژه در واکنش های فاز مایع، که در آن ساختار مزوپور انتقال ماده داخلی را در طی فرآیند کاتالیزوری محدود نمی کند، سازگار شده است.

فلزات گروه Fe ،Co ،Ni اغلب در ترکیب با آلیاژهای مولیبدن و وانادیوم مورد استفاده قرار می گیرند و در ساختار پالادیوم و طلا را به عنوان فلزات فعال در سنتز ساختارهای نانو کربن تشخیص می دهند. علاوه بر موارد پذیرفته شده ، SiO2 ، Al2O3 ، MgO و TiO2 بیشترین استفاده را دارند. یکی از مهمترین پارامترها در فرآیندهای سنتز نانوساختارهای کربنی با استفاده از تکنیک های CVD ، طراحی و شکل ذرات فلز دقیق سوزاندن است. با استفاده از تکیه گاه های مجاز، توزیع فلزات با اندازه ذرات کوچک و پراکندگی زیاد بدست می آید که ایجاد این ساختارها را ترجیح می دهد.

نانوالیاف کربن (NFC) را به عنوان بخشی از روش تجزیه کاتالیزوری را در روش رسوب شیمیایی تبخیری (CVD) در فاز بخار به عنوان جاذب سرب تشخیص می دهد. نیکل، مس و آلومینیوم (Al2O3) به طور کلی در طراحی این مواد استفاده می شود.

بزرگترین فروشگاه نانو الیاف کربن با بهترین کیفیت

بزرگترین فروشگاه نانو الیاف کربن با بهترین کیفیت نانو الیاف های کربنی دارای خواص مکانیکی عالی هستند: سختی بالا، مقاومت، مقاومت مکانیکی، انعطاف پذیری و کشش ، اگرچه برای تغییر شکل آنها باید نیروهای زیادی اعمال شود. آنها همچنین بسیار سبک هستند. نانو الیاف کربن که مواد مختلف را در خود جای داده اند می توانند یک یا چند مورد از این ویژگی ها را از خود نشان دهند ، بنابراین برای کاربردهای بسیار خاص مانند هوا فضا مناسب هستند

مرکز ما بزرگترین فروشگاه نانو الیاف کرینی است که این افتخار را دارد که برترین و به روز ترین محصولات روز دنیا را به شما تقدیم کند. مرکز ما محصوت تولید نانو را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه کرده است که برای خرید کافی است با ما تماس بگیرید و یا در سایت ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید